Hvis du titter innom her så..........

God natt alle sammen!

Gobedring til lille L. Godt dere er der de kan hjelpe han mest!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til i natt! Og masse god bedring til beste lille <3
Hvordan gikk legging i dag?

Takk du ♡ sover søtt og godt nå! Straks jeg og!

Bare de finner igjen laderen min. Glemte den da jeg reiste i dag, og nå er den borte. Kriiiiise

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvordan gikk legging i dag?

Takk du ♡ sover søtt og godt nå! Straks jeg og!

Bare de finner igjen laderen min. Glemte den da jeg reiste i dag, og nå er den borte. Kriiiiise

Gikk bra, men hatt 20 min her nå... Fått mat, så håper på ro snart :-)

Så kjedelig...

Sove godt begge to! <3

Etter bare 20 min søvn på dagen igår, blir nattesøvnen alltid klein.. dårlig soveperiode gitt..våkner hver time.. bare "litt" irriterende.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trøtt! Stor koste meg i går, skravling og latter. :) Men skulle vært hjem før 2 kjenner jeg, opp 6 som vanlig frøkna. :-P

mathea skal synge med koret i dag, i kirka, så da blir det gudstjeniste på meg i dag:p

Liker ikke følelsen av å være alene i hele verden. Følelsen av å ikke ha noen liksom. Joakim er hos faren og jeg har tydeligvis en depressiv dag. :( liker ikke dette, , ikke når jeg har mye jeg burde gjort for jeg orker ikke reise meg en gang. Bare sitter i sofaen og tenker. Orker ikke legge meg engang. Blæ

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Har du snakket med lege om det? Kanskje du skulle hatt litt hjelp? :-) Har selv hatt god erfaring med antidepressiva i perioder hvor jeg har vært så nedfor :-) I kombinasjon med samtaleterapi såklart, man må jo komme til bunns i årsaken også :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Yey! De fant endelig laderen! Tungvint uten kl på rommet . Måtte slå på tvn og txttv i natt for å sjekke klokka! Hahha

Back
Topp