Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk legging i dag?Lykke til i natt! Og masse god bedring til beste lille <3
Hvordan gikk legging i dag?
Takk du ♡ sover søtt og godt nå! Straks jeg og!
Bare de finner igjen laderen min. Glemte den da jeg reiste i dag, og nå er den borte. Kriiiiise
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Trøtt! Stor koste meg i går, skravling og latter.Men skulle vært hjem før 2 kjenner jeg, opp 6 som vanlig frøkna.
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgenHatt en bra natt?
GanskeLille trengte smokk et par ganger og trodde kanskje vi hadde morgen kl. 5, men han holdt til 7
Dere da?
Har du snakket med lege om det? Kanskje du skulle hatt litt hjelp?Liker ikke følelsen av å være alene i hele verden. Følelsen av å ikke ha noen liksom. Joakim er hos faren og jeg har tydeligvis en depressiv dag.liker ikke dette, , ikke når jeg har mye jeg burde gjort for jeg orker ikke reise meg en gang. Bare sitter i sofaen og tenker. Orker ikke legge meg engang. Blæ
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
mathea skal synge med koret i dag, i kirka, så da blir det gudstjeniste på meg i dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Yey! De fant endelig laderen! Tungvint uten kl på rommet . Måtte slå på tvn og txttv i natt for å sjekke klokka! Hahha
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app