Hvis du titter innom her så..........

Jøss :) krysser fingrene for at det blir en stund da :) legger min lille krabat nå, sove ekstremt lite idag så tror han sovner kjapt. Kun to halvtimer siden kl 7 og det er altfor lite.

Sent from my iPad using BV Forum
Hu våkn etter kanskje 15 min, nå sitter jeg i stolen på rommet å hu sover på meg:) snart prøve å legge henne ned:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Barnelegen på helsestasjonen sa til meg at dersom baby har feber noen dager, så blir feberfri noen dager for så å få feber igjen, anbefalte hun å oppsøke lege..for da er det ofte bakteriell infeksjon (slår ut på crp pg de får antibiotika).. Var sånn her forrige uke og da vi dro til legen hadde ho jo over 100 i crp (skal være under 10 ).

Masse god bedring til lillesnuppa.
Ååå.. Da blir det lege i morgen om feberen er der!

Ååå.. Da blir det lege i morgen om feberen er der!

Ja det stemte ihvertfall her..men håper ho blir bedre og feberen forsvinner..er så tungt når de er syke og tydelig har ubehag!
Skader ikke å sjekke med lege igjen hvis ho ikke blir bedre. Lykke til :-)

Hu våkn etter kanskje 15 min, nå sitter jeg i stolen på rommet å hu sover på meg:) snart prøve å legge henne ned:)

Håper hun sovner i senga igjen :)

Ser quizdan og oppdager at jeg er ganske uvitende. Tror jeg zapper videre. Er alene i kveld, faktisk herlig.

Har bakt muffins til babyshower i mårra :-) (gaaammel oppskrift etter bestemor toro.. )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trøtt her og.. Men vente med å legge seg til jeg må ut med puppen! :-P

Ble såååå trøtt av å spise pizza! Kan ikke ligge på sofaen for da sovner jeg av! Tror det egentlig bare er å krype i seng nå!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Finne senga...minishopping med begge unga og svigermor idag :-) Koselig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lille våknet etter 1 time og 15 min, lurer på om han drømte, virket som panikk. Roet seg imidlertid raskt ved puppen. Sovna raskt igjen, så nå kan jeg fortsette å glo på tv og strikke.

Lille våknet etter 1 time og 15 min, lurer på om han drømte, virket som panikk. Roet seg imidlertid raskt ved puppen. Sovna raskt igjen, så nå kan jeg fortsette å glo på tv og strikke.

Uff mareritt er ikke no gøy, de gråter så utrøstelig. Håper han sover godt resten av natta!

Andrea sover på magen! Liler det ikke, men hu klarer jo lett å snu seg rundt alle veier så vet jo at hu kam sove søik, hu våkner nok helt sikkert om jeg præver å snu henne

Lagt meg. :) Mina ligger på magen å sover, er det greit no? Hu har villa lenge men har snudd hu hele tia..

Uff mareritt er ikke no gøy, de gråter så utrøstelig. Håper han sover godt resten av natta!

Andrea sover på magen! Liler det ikke, men hu klarer jo lett å snu seg rundt alle veier så vet jo at hu kam sove søik, hu våkner nok helt sikkert om jeg præver å snu henne

Haha, samme her. :-P så ikke posten din før etter jeg skrev.

Haha nei! Er i tørketrommel nå. Har selvfølgelig igjen . Men det er de jeg ikke er så glad i ; p har favoritter :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg også, bruker mammatrusene enda :D Skal kaste de snart og kjøpe meg noen snasne noen :D haha

Back
Topp