Hvis du titter innom her så..........

Vært å ryddet litt og plantet litt på grava til svigermor<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Halloisen! I morgen skal minsta og storesøster sove hos bestemoren sin! Mia har ikke sovi borte enda.. mulig jeg får kalde føtter :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Det hørtes godt ut da :) Har dere planer dere da eller skal dere barr slappe av? ;)

Aner ikke! Tror vi bare skal slappe av. Ville egentlig ut en tur, men det skulle visst gubben.. og jeg vil ikke at begge skal være fulle når vesla skal sove der for første gang! Så da blir det mest rettferdig om begge blir hjemme! :)

Aner ikke! Tror vi bare skal slappe av. Ville egentlig ut en tur, men det skulle visst gubben.. og jeg vil ikke at begge skal være fulle når vesla skal sove der for første gang! Så da blir det mest rettferdig om begge blir hjemme! :)

Ikkje sant :) Godt å bare slappe av sammen også kanskje ;)

Godt å slappe av hjemme da :) dere er jo nygifte, finner nok på noe som får tiden til å gå ;)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Innom. Sliten. Vondt i hode. . Lille står å bajser.. sambo tok med storebror på kino.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Halloisen! I morgen skal minsta og storesøster sove hos bestemoren sin! Mia har ikke sovi borte enda.. mulig jeg får kalde føtter :p

Hørtes herlig ut!:) lenge siden jeg har sitt deg!

Lille er så tett :( men jeg vet at det ikke blir gjort NOE om jeg drar til legevakten .. forferdelig .. men er han så ille ikveld, som i går reiser jeg dit. Og nekter å reise hjem . Så han har tilgang på saltvanninnhalasjoner. Oorkeer ikke å høre han sliter med pusten.

Ligger ute nå og sover. Men babycallen slår inn i ett sett pga hosting. Får så vondt av han ♡

Lille er så tett :( men jeg vet at det ikke blir gjort NOE om jeg drar til legevakten .. forferdelig .. men er han så ille ikveld, som i går reiser jeg dit. Og nekter å reise hjem . Så han har tilgang på saltvanninnhalasjoner. Oorkeer ikke å høre han sliter med pusten.

Ligger ute nå og sover. Men babycallen slår inn i ett sett pga hosting. Får så vondt av han ♡

Stakkars liten :(

Sent from my iPad using BV Forum

Hørtes herlig ut!:) lenge siden jeg har sitt deg!

Ja det skal bli nyyydelig å bare ligge som et slakt på sofaen, og se på gossip girl :p

Uff, ikkje godt når de små er sjuke :( Forferdelig når det går på pusten :( Dra på legevakta om du ikke synes noe om å være hjemme med han <3

Her har det vært kjempe fint vær. Blå himmel og sol, men den hersens vinden. Går jo nesten ikke ann å være ute :( Fant puselabber :)

Back
Topp