Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halloisen! I morgen skal minsta og storesøster sove hos bestemoren sin! Mia har ikke sovi borte enda.. mulig jeg får kalde føtter![]()
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Det hørtes godt ut daHar dere planer dere da eller skal dere barr slappe av?
![]()
Aner ikke! Tror vi bare skal slappe av. Ville egentlig ut en tur, men det skulle visst gubben.. og jeg vil ikke at begge skal være fulle når vesla skal sove der for første gang! Så da blir det mest rettferdig om begge blir hjemme!
Godt å slappe av hjemme daAner ikke! Tror vi bare skal slappe av. Ville egentlig ut en tur, men det skulle visst gubben.. og jeg vil ikke at begge skal være fulle når vesla skal sove der for første gang! Så da blir det mest rettferdig om begge blir hjemme!
Innom. Sliten. Vondt i hode. . Lille står å bajser.. sambo tok med storebror på kino.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Burugla er ikke du fra Alta? Fant denne godbiten på faaaace
http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article9367201.ece
Jo. En timeHar du ikke fått sovet noe på dagen i dag?![]()
Jo. En timehjalp ikke særlig ..
Hørtes herlig ut!Halloisen! I morgen skal minsta og storesøster sove hos bestemoren sin! Mia har ikke sovi borte enda.. mulig jeg får kalde føtter![]()
Tatt begge deler ; p lille sover ute nå. Men driver å vasker klær. . veldig lite undertøy her i huset nå :/Nei, det er nesten tortur. Se om det hjelper med paracet eller ibux da?![]()
Stakkars litenLille er så tettmen jeg vet at det ikke blir gjort NOE om jeg drar til legevakten .. forferdelig .. men er han så ille ikveld, som i går reiser jeg dit. Og nekter å reise hjem . Så han har tilgang på saltvanninnhalasjoner. Oorkeer ikke å høre han sliter med pusten.
Ligger ute nå og sover. Men babycallen slår inn i ett sett pga hosting. Får så vondt av han ♡
Hørtes herlig ut!lenge siden jeg har sitt deg!
Sent from my iPhone using BV Forum
Lille er så tettmen jeg vet at det ikke blir gjort NOE om jeg drar til legevakten .. forferdelig .. men er han så ille ikveld, som i går reiser jeg dit. Og nekter å reise hjem . Så han har tilgang på saltvanninnhalasjoner. Oorkeer ikke å høre han sliter med pusten.
Ligger ute nå og sover. Men babycallen slår inn i ett sett pga hosting. Får så vondt av han ♡
Tatt begge deler ; p lille sover ute nå. Men driver å vasker klær. . veldig lite undertøy her i huset nå :/