Hvis du titter innom her så..........

Uff, ikkje godt når de små er sjuke :( Forferdelig når det går på pusten :( Dra på legevakta om du ikke synes noe om å være hjemme med han <3
Men er så kjipt å sitte med følelsen av å ikke bli hørt. Han er blid vett, og ikke slapp.. de ser KUN på det. Jævlig irriterende.. men får jeg reist så han sover rett før vi kommer inn, er han på det verste. Så kanskje de får opp øya da. Er ikke 3 mnd siden vi var innlagt for det samme ..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Men er så kjipt å sitte med følelsen av å ikke bli hørt. Han er blid vett, og ikke slapp.. de ser KUN på det. Jævlig irriterende.. men får jeg reist så han sover rett før vi kommer inn, er han på det verste. Så kanskje de får opp øya da. Er ikke 3 mnd siden vi var innlagt for det samme ..

Nei, husker det :( Grusomt vondt, iallefall når du som mamma er bekymret og ser barnet ditt ikke har det bra!

andrea sover, lurer på hvor lenge det vare

Sent from my iPhone using BV Forum
Jøss :) krysser fingrene for at det blir en stund da :) legger min lille krabat nå, sove ekstremt lite idag så tror han sovner kjapt. Kun to halvtimer siden kl 7 og det er altfor lite.

Sent from my iPad using BV Forum

Lille er så tett :( men jeg vet at det ikke blir gjort NOE om jeg drar til legevakten .. forferdelig .. men er han så ille ikveld, som i går reiser jeg dit. Og nekter å reise hjem . Så han har tilgang på saltvanninnhalasjoner. Oorkeer ikke å høre han sliter med pusten.

Ligger ute nå og sover. Men babycallen slår inn i ett sett pga hosting. Får så vondt av han ♡

Stakkar! Her har litja også vært så tett, ikke sovet godt på 2uker nå. Måtte også ha saltvannsinnhalasjon.. Håper han får ei grei natt. <3

Tatt begge deler ; p lille sover ute nå. Men driver å vasker klær. . veldig lite undertøy her i huset nå :/ :p

Hehe, vasker de for hånd da eller??

Halloisen! I morgen skal minsta og storesøster sove hos bestemoren sin! Mia har ikke sovi borte enda.. mulig jeg får kalde føtter :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Hallaisen. Lenge sia!

Feber igjen her i kveld på frøkna. Bare griner og har det ikke greit. Hun gråter til vanlig nesten aldri, så ser godt noe plager henne. Så er hun ikke bedre i morgen må vi på legevakta med hu.. Høres ikke god ut i brystet, bare vese lyder. :(

Men nå sover hun enn så lenge, og vi har spist biffsnadder. I morgen er egentlig plana om første fest siden jeg ble gravid. Gleda meg sånn! Heldigvis er det hos naboen så jeg kan dra å spise og se litt folk ihvertfall. Skravler høl i hue på dere nå. :-P

Feber igjen her i kveld på frøkna. Bare griner og har det ikke greit. Hun gråter til vanlig nesten aldri, så ser godt noe plager henne. Så er hun ikke bedre i morgen må vi på legevakta med hu.. Høres ikke god ut i brystet, bare vese lyder. :(

Men nå sover hun enn så lenge, og vi har spist biffsnadder. I morgen er egentlig plana om første fest siden jeg ble gravid. Gleda meg sånn! Heldigvis er det hos naboen så jeg kan dra å spise og se litt folk ihvertfall. Skravler høl i hue på dere nå. :-P

Stakkars, verste er når de har det vondt. Ikke vær redd for å gi paracet hvis hun har det vondt.

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, vasker de for hånd da eller??

Haha nei! Er i tørketrommel nå. Har selvfølgelig igjen . Men det er de jeg ikke er så glad i ; p har favoritter :p

Stakkar! Her har litja også vært så tett, ikke sovet godt på 2uker nå. Måtte også ha saltvannsinnhalasjon.. Håper han får ei grei natt. <3

Blir så jeg ringer legevakt da sambo kommer hjem :)

Barnelegen på helsestasjonen sa til meg at dersom baby har feber noen dager, så blir feberfri noen dager for så å få feber igjen, anbefalte hun å oppsøke lege..for da er det ofte bakteriell infeksjon (slår ut på crp pg de får antibiotika).. Var sånn her forrige uke og da vi dro til legen hadde ho jo over 100 i crp (skal være under 10 ).

Masse god bedring til lillesnuppa.

Back
Topp