Hvis du titter innom her så..........

Viiiil ikke... :p

Weeee :D hvor sjekker du det? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skatteetaten.no, men du må være e-bruker for å få det opp nå. For oss som ikke har gjort det, kommer det ikke før 1. april :)

Skatteetaten.no, men du må være e-bruker for å få det opp nå. For oss som ikke har gjort det, kommer det ikke før 1. april :)
Jeg var visst e-bruker :-D

Er det noe å hente på å registrere seg som samboere?

Jeg trekkes etter tabell tror jeg. Så jeg trekkes mindre i skatt når jeg har mindre lønn.

Sent from my iPhone using BV Forum
Men det er jo forskjell på tabellene man trekkes fra, så om du har mindre grunnlag, burde det utgjøre no siden du da egentlig skulle hatt en annen tabell :)

Jeg var visst e-bruker :-D

Er det noe å hente på å registrere seg som samboere?

Nei, er vel eneste at man får delt barnefradrag og sånt automatisk da.
Nei. Men han har latt det forfalle litt, og klarte ikke komme ovenpå så da hjelper jeg han. Det er så grusomt når man ikke trives hjemme pga rot. :)
Aha :) Snill du er som hjelper han, da!

bedre enn fartsbot hvertfall :p

Haha. Desember 12 fikk jeg fartsbot. Og desember 13 røyk vaskemaskinen her.

Men det er jo forskjell på tabellene man trekkes fra, så om du har mindre grunnlag, burde det utgjøre no siden du da egentlig skulle hatt en annen tabell :)
Skulle det det? Da min tabell går etter hvor mye man tjener i mnd. Mindre penger mindre å betale i skatt. Og ikke noe igjen, sikkert. ;)

Ja, er jo utrolig godt de få gangene jeg får det til. :p Men her blir det som oftest til at jeg sovner når jeg legger lille evt. sånn i 8-tiden, og da blir jeg jo litt våken igjen slik at jeg ikke kommer meg i seng i tide. Evig ond spiral :)

Skjønner ;)

Skal sette lille hos mamma&pappa i dag, og ut å spise pizza med ei god venninne og storebror i dag! :) godt med alenetid med han da jeg har hatt begge i 3 dager alene (hahha, vet det er ingenting forhold til dere som har barna alene i 14 dager :p) men uvant for meg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp