Skatteetaten.no, men du må være e-bruker for å få det opp nå. For oss som ikke har gjort det, kommer det ikke før 1. aprilViiiil ikke...
Weeeehvor sjekker du det?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skatteetaten.no, men du må være e-bruker for å få det opp nå. For oss som ikke har gjort det, kommer det ikke før 1. aprilViiiil ikke...
Weeeehvor sjekker du det?
Jeg var visst e-bruker :-DSkatteetaten.no, men du må være e-bruker for å få det opp nå. For oss som ikke har gjort det, kommer det ikke før 1. april![]()
Men det er jo forskjell på tabellene man trekkes fra, så om du har mindre grunnlag, burde det utgjøre no siden du da egentlig skulle hatt en annen tabellJeg trekkes etter tabell tror jeg. Så jeg trekkes mindre i skatt når jeg har mindre lønn.
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, er vel eneste at man får delt barnefradrag og sånt automatisk da.Jeg var visst e-bruker :-D
Er det noe å hente på å registrere seg som samboere?
AhaNei. Men han har latt det forfalle litt, og klarte ikke komme ovenpå så da hjelper jeg han. Det er så grusomt når man ikke trives hjemme pga rot.![]()
SniltNei. Men han har latt det forfalle litt, og klarte ikke komme ovenpå så da hjelper jeg han. Det er så grusomt når man ikke trives hjemme pga rot.![]()
Haha. Desember 12 fikk jeg fartsbot. Og desember 13 røyk vaskemaskinen her.bedre enn fartsbot hvertfall
Det har jeg også gjort idag. Ferdig med tre rom da.Rydde, rydde, rydde, rydde...
Skulle det det? Da min tabell går etter hvor mye man tjener i mnd. Mindre penger mindre å betale i skatt. Og ikke noe igjen, sikkert.Men det er jo forskjell på tabellene man trekkes fra, så om du har mindre grunnlag, burde det utgjøre no siden du da egentlig skulle hatt en annen tabell![]()
Det har jeg også gjort idag. Ferdig med tre rom da.
Ja, er jo utrolig godt de få gangene jeg får det til.Men her blir det som oftest til at jeg sovner når jeg legger lille evt. sånn i 8-tiden, og da blir jeg jo litt våken igjen slik at jeg ikke kommer meg i seng i tide. Evig ond spiral
![]()
Haha. Desember 12 fikk jeg fartsbot. Og desember 13 røyk vaskemaskinen her.
Salg på sjokkiis?Meg og lille hatt oss en tur på Europris - fikk mer til overs![]()
Nå sover han ute, og jeg blei trøtt! Men må lage baby middag![]()
Salg på sjokkiis?![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Wow. Kun den typen?Fem for femti![]()
Wow. Kun den typen?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app