HeheLagt meg.Mina ligger på magen å sover, er det greit no? Hu har villa lenge men har snudd hu hele tia..
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheLagt meg.Mina ligger på magen å sover, er det greit no? Hu har villa lenge men har snudd hu hele tia..
Ser quizdan og oppdager at jeg er ganske uvitende. Tror jeg zapper videre. Er alene i kveld, faktisk herlig.
Sent from my iPad using BV Forum
Vurrdere å gå å legga meg
Mats sover masse på magen, han snur seg selvLagt meg.Mina ligger på magen å sover, er det greit no? Hu har villa lenge men har snudd hu hele tia..
Bra han roet seg, så du får kosa degLille våknet etter 1 time og 15 min, lurer på om han drømte, virket som panikk. Roet seg imidlertid raskt ved puppen. Sovna raskt igjen, så nå kan jeg fortsette å glo på tv og strikke.
Koselig, shopping er alltid gøyFinne senga...minishopping med begge unga og svigermor idagKoselig
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så koseligHar koselig besøk av lillesøster![]()
Har ikke kommet meg i seng enda, men nå må jeg, linsene er tørre for jeg er så trøttJeg også, dørgende trøtt!
Har bakt muffins til babyshower i mårra(gaaammel oppskrift etter bestemor toro.. )
Har ikke kommet meg i seng enda, men nå må jeg, linsene er tørre for jeg er så trøtt
De lyse..Nam, muffinsÅssen muffins da?
Mats sover masse på magen, han snur seg selv![]()
Da har jeg havna i sengaDa må du legge deg frøken![]()
De lyse..
Da har jeg havna i sengaAlene
så da skal jeg sove godt
sambo snorker så fælt så greit å sove når han kommer
Lille her sover også masse på magenSliter fremdeles med at han våkner med panikk og ikke kommer seg tilbake til ryggen, men står på alle 4 og venter på å bli flytta rundt
![]()
Sett helt perfekt - ler meg ihjel !
Tror de synes det er godt å sove på magen, jeg kan ikke fordra det. HeheHan gjør det ja, det er jo litt kjedelig da. Håper han finner ut av det
Viss lille våkner er det også slik
![]()
Sett helt perfekt - ler meg ihjel !