Hvis du titter innom her så..........

Lagt meg. :) Mina ligger på magen å sover, er det greit no? Hu har villa lenge men har snudd hu hele tia..

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe:) samme problematilling vi da:p men mener drt skal gå bra når de kn snu seg begge veier selv:)

Lille våknet etter 1 time og 15 min, lurer på om han drømte, virket som panikk. Roet seg imidlertid raskt ved puppen. Sovna raskt igjen, så nå kan jeg fortsette å glo på tv og strikke.

Sent from my iPad using BV Forum
Bra han roet seg, så du får kosa deg :) Mats har også våkna sånn i panikk, litt ekkelt i grunn :(

Da har jeg havna i senga:) Alene:) så da skal jeg sove godt:) sambo snorker så fælt så greit å sove når han kommer:p

Godt du har kommet deg i seng :) Da håper jeg du rekker å sovne før han kommer :) Sove godt :)

Lille her sover også masse på magen :) Sliter fremdeles med at han våkner med panikk og ikke kommer seg tilbake til ryggen, men står på alle 4 og venter på å bli flytta rundt :)

Tror de synes det er godt å sove på magen, jeg kan ikke fordra det. Hehe :) Han gjør det ja, det er jo litt kjedelig da. Håper han finner ut av det :) Viss lille våkner er det også slik :D

Tror de synes det er godt å sove på magen, jeg kan ikke fordra det. Hehe :) Han gjør det ja, det er jo litt kjedelig da. Håper han finner ut av det :) Viss lille våkner er det også slik :D

Ja, virker sånn :-) jeg elsker det :-P Satser på at han skjønner det etterhvert :-) går fint hvis han snur seg sakte, men er ikke alltid han gjør det :-P

Back
Topp