Auuuuuuuua det er såååå vondt det. Håper det går fint nå? ♥Vrikka foten så ille at jeg ble kvalm i stad Ramla over ende, heldigvis stod godstolen foran meg så jeg falt mykt. AU!!!!!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auuuuuuuua det er såååå vondt det. Håper det går fint nå? ♥Vrikka foten så ille at jeg ble kvalm i stad Ramla over ende, heldigvis stod godstolen foran meg så jeg falt mykt. AU!!!!!!!
Hvilken kamp er det i dag?Innom i pausen på fotballkampen.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kos dere på show i kveldEr i Oslo, skal på disney on ice ikveld.
Huff da, det hørtes ikke godt ut Håper det går raskt overVrikka foten så ille at jeg ble kvalm i stad Ramla over ende, heldigvis stod godstolen foran meg så jeg falt mykt. AU!!!!!!!
Går fint nå, takk som spør Men er litt ømt og vondt å strekke på foten, men det overlever jeg.Auuuuuuuua det er såååå vondt det. Håper det går fint nå? ♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Auau..! God bedring♡Går fint nå, takk som spør Men er litt ømt og vondt å strekke på foten, men det overlever jeg.
God bedring til deg og fotenGår fint nå, takk som spør Men er litt ømt og vondt å strekke på foten, men det overlever jeg.
Kos dere med pizzaInnom mens siste pizzaen står i ovnen
Tusen takkGod bedring til deg og foten
NattaFunnet senga, det var utrolig godt Sov godt jenter
hva har jeg gått glipp av? ?, skada deg??Tusen takk
Litt vrikka foten så jeg falt over ende her i stua, men heldigvis stod godstolen rett foran meg å tok meg i mot Vrikka så ille at jeg ble kvalm. Litt vondt enda, men klarer å gå på beinet dahva har jeg gått glipp av? ?, skada deg??
★☆★duppedingsen★☆★
Håper og satser på at det er borte i morgen.Litt vrikka foten så jeg falt over ende her i stua, men heldigvis stod godstolen rett foran meg å tok meg i mot Vrikka så ille at jeg ble kvalm. Litt vondt enda, men klarer å gå på beinet da