Hvis du titter innom denne tråden..

Vrikka foten så ille at jeg ble kvalm i stad:( Ramla over ende, heldigvis stod godstolen foran meg så jeg falt mykt. AU!!!!!!!
Auuuuuuuua :( :( det er såååå vondt det. Håper det går fint nå? ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vrikka foten så ille at jeg ble kvalm i stad:( Ramla over ende, heldigvis stod godstolen foran meg så jeg falt mykt. AU!!!!!!!
Huff da, det hørtes ikke godt ut:( Håper det går raskt over:)

Gleder meg til taco i kveld:)

Går fint nå, takk som spør❤️ Men er litt ømt og vondt å strekke på foten, men det overlever jeg.
God bedring til deg og foten:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Innom mens siste pizzaen står i ovnen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Alene hjemme i kveld..mannen gikk akkurat, han skal ut med kompiser i kveld.
Jeg har varma meg litt rester, pasta med grønnsaker og kjøttboller:-)
Burde egentlig vaske hus i kveld, det trengs! Men ganske sikker på at jeg tar en lettvint løsning og mopper raskt over gulvene og blir i sofaen med strikketøy etterpå:-):-)

Minsten har våkna, så blir en tidlig lørdsgskveld på meg. Legger meg likesågodt sammen med han.

Sent from my GT-S6310N using BV Forum mobile app

hva har jeg gått glipp av? ?, skada deg??

★☆★duppedingsen★☆★
Litt:p vrikka foten så jeg falt over ende her i stua, men heldigvis stod godstolen rett foran meg å tok meg i mot:p Vrikka så ille at jeg ble kvalm. Litt vondt enda, men klarer å gå på beinet da:)

Litt:p vrikka foten så jeg falt over ende her i stua, men heldigvis stod godstolen rett foran meg å tok meg i mot:p Vrikka så ille at jeg ble kvalm. Litt vondt enda, men klarer å gå på beinet da:)
Håper og satser på at det er borte i morgen.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp