Sitt å lure på ka som e galt med meg for tia. Sku tru eg va gravid. Grin jo for alt som går på tv jo. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nettopp grini å, men alltid vært følsom. Hva gråt du av?Sitt å lure på ka som e galt med meg for tia. Sku tru eg va gravid. Grin jo for alt som går på tv jo. :/
Jeg har nettopp grini å, men alltid vært følsom. Hva gråt du av?
Å huttemeitu, da hadde jeg dævva!!Jeg hater snorking!!! Samboer snorker så senga rister og det skjærer i ørene! Enda jeg har ørepropper
Dakar lita godt det gikk fort over ♥♥♥Pernille har fått sin første verandaleppe, stakkars var så flink å reiste seg opp ved stolen jeg satt på og mistet taket og landet ved bordbeinet. Tror hun hadde hånda i munnen, begynte å blø så vidt det var. Men gikk fint etter ett par minutter
Har gått glipp av noeInnom fra hotellsenga. ....
Er i Oslo, skal på disney on ice ikveld.Har gått glipp av noe
Hvorfor koser du deg på hotell?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vrikka foten så ille at jeg ble kvalm i stad Ramla over ende, heldigvis stod godstolen foran meg så jeg falt mykt. AU!!!!!!!
Ok heldiggrisEr i Oslo, skal på disney on ice ikveld.
Håper det jeg også. Klarer å gå på beinet da Men gjør vondt å strekke på foten"/Åneeei håper den kommer seg fort. E så vondt det! Klem te deg