Hvis du titter innom denne tråden..

bare dårlig dag:p
Dårlig humør, syk bebis, dårlig selvfølelse i dag, og tom konto, så kan ikke trøsteshoppe:rolleyes::rolleyes::p
★☆★duppedingsen★☆★
Skjønner den:/ Er lov å ha slike dager. Håper morgendagen blir mye bedre:)

Sover, fryser, svetter og helt elendig:(
Håper den kommer seg fort, hater å være syk:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Huff, det hørtes ikke bra ut:( Fortsatt god bedring, håper du føler deg bedre i morgen:)

Hørtes nydelig ut, men ikke fult så sunt ut:p

Nei. Men eg skal være aleine med minsten i helga, så då skal eg bare lage sunn mat :) så dette var ukas utskjeielse :p lite smart å spise det dagen før veiing da men :p spiste ikke så mye så har holdt meg godt innafor kaloriene i dag også :)

Nei. Men eg skal være aleine med minsten i helga, så då skal eg bare lage sunn mat :) så dette var ukas utskjeielse :p lite smart å spise det dagen før veiing da men :p spiste ikke så mye så har holdt meg godt innafor kaloriene i dag også :)
var det ikke veiing lørdag denne uka??

★☆★duppedingsen★☆★

Innom fra sofaen, snuppa sover og mannen er å henter største snuppene:)

I dag har det gått i ett! Snuppa ville ille hvile. .vil ingenting:-/ helt til jeg satt henne i trilla forann TV, da var alt helt topp! Sitter og koser seg og ler :-D

Innom i litt rydding og sofaen?

Innom en tur før leggetid:)

Innom fra sofaen:)
Minste sunppa sover og pappaen er oppe med de to andre no:)

Pernille har fått sin første verandaleppe, stakkars ❤️ var så flink å reiste seg opp ved stolen jeg satt på og mistet taket og landet ved bordbeinet. Tror hun hadde hånda i munnen, begynte å blø så vidt det var. Men gikk fint etter ett par minutter :)

Back
Topp