Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihihi, så herlig han erEg sa til storebror i går at det var lurt å ligge høyt med hodet når han var så tett. Og no når eg går å legger meg har han vært å ordna lillebror sin dyne som han ikke bruker lengre som ekstra pute til meg Vis vedlegget 47898
Aaaawh!!!! Herlig vel♥♥♥♥♥Eg sa til storebror i går at det var lurt å ligge høyt med hodet når han var så tett. Og no når eg går å legger meg har han vært å ordna lillebror sin dyne som han ikke bruker lengre som ekstra pute til meg Vis vedlegget 47898
Awwwh ♥♥Eg sa til storebror i går at det var lurt å ligge høyt med hodet når han var så tett. Og no når eg går å legger meg har han vært å ordna lillebror sin dyne som han ikke bruker lengre som ekstra pute til meg Vis vedlegget 47898
Huff da Hvordan syk er ho?Har en liten sjukling som nekter å sovne!! :/
★☆★duppedingsen★☆★
Tror ho bare er vanlig forkjøla. Ikke feber heldigvisHuff da Hvordan syk er ho?
Enda godt det da Her har snuppa hatt en stygg hoste på kvelden/natten en stund nå, men i fin i formen ellers da.Tror ho bare er vanlig forkjøla. Ikke feber heldigvis
★☆★duppedingsen★☆★
Her ble det nettopp kyllingwok, mett!Innom i middag/ kveldsmat. Ble tomatsuppe
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Namm!!!! Vi harbikke mat i hus, så måtte ta noe jeg hadde i skapetHer ble det nettopp kyllingwok, mett!
Neimen huff da Masse god bedring, håper du blir fort friskLigge som et slakt på sofaen full i feber......
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Å nei. Masse god bedring!!Ligge som et slakt på sofaen full i feber......
Neii..? Så kjedeligLigge som et slakt på sofaen full i feber......