*Riri*
April 2013's babymage
Så koselig å se deg igjen!! Vi savner deg! Er alt bra?Innom og hilser på, så sjelden mellom hver gang om dagen:/
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig å se deg igjen!! Vi savner deg! Er alt bra?Innom og hilser på, så sjelden mellom hver gang om dagen:/
Alt er bra ja men fryktelig travelt!! Har begynt på jobb igjen, og vi holder på med årsoppgjøret så har ikke tid til annet. Men skal kun jobbe frem til påske, så er det permisjon igjen ut til etter sommeren men er jo inne å sjekker at alt er bra med folkens her inne selv om jeg ikke får tid til å skrive så myeSå koselig å se deg igjen!! Vi savner deg! Er alt bra?
Du er begynt å jobbe igjen ja... det er nok travelt. .!Alt er bra ja men fryktelig travelt!! Har begynt på jobb igjen, og vi holder på med årsoppgjøret så har ikke tid til annet. Men skal kun jobbe frem til påske, så er det permisjon igjen ut til etter sommeren men er jo inne å sjekker at alt er bra med folkens her inne selv om jeg ikke får tid til å skrive så mye
Ja det må vi absolutt få til!!!!!Du er begynt å jobbe igjen ja... det er nok travelt. .!
Jeg blir hjemme til August med untak av litt jobb innimellom ved behov.
Vi får møtes prøve å gå litt turer utover våren nå da.. Både du og "en og to og tre " skal vel bare jobbe en stund før dere har perm igjenn
Godt å høre at alt er bra, vi har tenkt på deg Skjønner det er travelt med jobben da, men hyggelig at du stikker snuta innom innimellomAlt er bra ja men fryktelig travelt!! Har begynt på jobb igjen, og vi holder på med årsoppgjøret så har ikke tid til annet. Men skal kun jobbe frem til påske, så er det permisjon igjen ut til etter sommeren men er jo inne å sjekker at alt er bra med folkens her inne selv om jeg ikke får tid til å skrive så mye
Minker på de som har permisjon utover våren så godt å vite at vi er flere daJa det må vi absolutt få til!!!!!
Me tooGleder meg til dagens episode av greys
Kanskje jeg skal se å.. Selvom jeg ikke følger med. Men sett litt før da.Me too
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke lenge igjen nåMe too
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Følger du ikke med på det?Kanskje jeg skal se å.. Selvom jeg ikke følger med. Men sett litt før da.
Me too!!!Gleder meg til dagens episode av greys
Endelig Var så lang ventetid når det ikke gikk forrige uke :/Me too!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nope gjør ikke det. Men kanskje jeg skal begynne å se litt igjen Når kl og hvor ofte går det? Sitter å venter på tv2 for å se i kveldFølger du ikke med på det?
Liker det veldig godt jeg i alle fall
Skulle quote deg over her som du sikkert skjønnerNope gjør ikke det. Men kanskje jeg skal begynne å se litt igjen Når kl og hvor ofte går det? Sitter å venter på tv2 for å se i kveld
Hehe, skjønte detSkulle quote deg over her som du sikkert skjønner
Men godt var det vel? Selvom det hører fredagen til..Tirsdagstaco var jammen ikke helt det samme