Hvis du titter innom denne tråden..

Så koselig å se deg igjen!! Vi savner deg! Er alt bra?❤️
Alt er bra ja:) men fryktelig travelt!! Har begynt på jobb igjen, og vi holder på med årsoppgjøret så har ikke tid til annet. Men skal kun jobbe frem til påske, så er det permisjon igjen ut til etter sommeren:) men er jo inne å sjekker at alt er bra med folkens her inne selv om jeg ikke får tid til å skrive så mye;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Alt er bra ja:) men fryktelig travelt!! Har begynt på jobb igjen, og vi holder på med årsoppgjøret så har ikke tid til annet. Men skal kun jobbe frem til påske, så er det permisjon igjen ut til etter sommeren:) men er jo inne å sjekker at alt er bra med folkens her inne selv om jeg ikke får tid til å skrive så mye;)

Du er begynt å jobbe igjen ja...:-) det er nok travelt. .!
Jeg blir hjemme til August med untak av litt jobb innimellom ved behov.
Vi får møtes prøve å gå litt turer utover våren nå da..:-) :-) Både du og "en og to og tre " skal vel bare jobbe en stund før dere har perm igjenn :-) :-)

Du er begynt å jobbe igjen ja...:-) det er nok travelt. .!
Jeg blir hjemme til August med untak av litt jobb innimellom ved behov.
Vi får møtes prøve å gå litt turer utover våren nå da..:-) :-) Både du og "en og to og tre " skal vel bare jobbe en stund før dere har perm igjenn :-) :-)
Ja det må vi absolutt få til:)!!!!!

Gleder meg til dagens episode av greys :)

Godt å høre at alt er bra, vi har tenkt på deg:) Skjønner det er travelt med jobben da, men hyggelig at du stikker snuta innom innimellom;)

Kanskje jeg skal se å.. Selvom jeg ikke følger med. Men sett litt før da.
Følger du ikke med på det? :eek:
Liker det veldig godt jeg i alle fall:)

Begynner 21.45 og går hver tirsdag på tv2:) Reprise på bliss..

Nope gjør ikke det. Men kanskje jeg skal begynne å se litt igjen:) Når kl og hvor ofte går det? Sitter å venter på tv2 for å se i kveld:)
Skulle quote deg over her som du sikkert skjønner :p;)

Innom før jeg finner sengen:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp