Hvis du titter innom denne tråden..

Isj! ! Luna våknet nå fir 20 min siden med DEN stygfeste hosten, tett hals så ho hiver etter luft, og hes gråt:(:(:(:(:(
Skikkelig skikkelig ekkelt!!!!! :( what to do!?!?! Kan det være halsbetennelse IGJEN!?!?!?!?
★☆★duppedingsen★☆★

Isj! ! Luna våknet nå fir 20 min siden med DEN stygfeste hosten, tett hals så ho hiver etter luft, og hes gråt:(:(:(:(:(
Skikkelig skikkelig ekkelt!!!!! :( what to do!?!?! Kan det være halsbetennelse IGJEN!?!?!?!?
★☆★duppedingsen★☆★
Isj :( God bedring til Luna! ❤️ Fåkke tro det er halsbetennelse!

★☆★duppedingsen★☆★
Dakar lille :( er hun bedre nå? Om hun sliter med pusten pga surkl, syns jeg du ska kontakte lege. ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Isj :( God bedring til Luna! ❤️ Fåkke tro det er halsbetennelse!
Dakar lille :( er hun bedre nå? Om hun sliter med pusten pga surkl, syns jeg du ska kontakte lege. ♥

Takk♥ Ho er tett og snufsete i dag og, men pusten går lettere. Syns ho er veldig lik i formen dom da jo hadde halsbetennelse sist.

★☆★duppedingsen★☆★

Takk♥ Ho er tett og snufsete i dag og, men pusten går lettere. Syns ho er veldig lik i formen dom da jo hadde halsbetennelse sist.

★☆★duppedingsen★☆★
Alltid lurt å sjekke opp om ho er tett. Mtp RS viruset. Eller halsbetennelse som du sier. Har hun feber?

Alltid lurt å sjekke opp om ho er tett. Mtp RS viruset. Eller halsbetennelse som du sier. Har hun feber?

Ikke feber foreløpig, så jeg ser an utover dagen. Håper den holder seg borte!! Kan de ha RSvirus uten feber?

★☆★duppedingsen★☆★

Ikke feber foreløpig, så jeg ser an utover dagen. Håper den holder seg borte!! Kan de ha RSvirus uten feber?

★☆★duppedingsen★☆★
Uten at jeg skal si no for sikkert, tror jeg man får feber ved rs viruset. Ganske høy og... men jeg er langt fra SIKKER altså. Det som er den røde tråden er surkling og hosting og problemer med å hoste opp slimet.
Se an allmenntilstanden hennes du ♥

★☆★duppedingsen★☆★

Storebror har fått sånn som du forteller. Var på legevakten i går. Trodde det kanskje var noe i lungene. Men det var virus i halsen. Han har ikke så mye feber. Men forferdelig hoste og hes hals. Mye snått både på han og lillebror :/

Heldigvis har de fått sove i natt. Ga de stikkpiller i går. For eg og e blitt sjuk. Så trengte virkelig den søvnen i natt. :)

Snuppa våkna fra duppen sin etter 45 min, vugga ho litt i armene så sovna ho igjen❤️ Håper på hvertfsll 45 min til. *bankibordet*

Trodde vi var ferdig med prison break, men var jo med en ekstra episode med alternativ slutt :p

Back
Topp