Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi..der skjer alt på en gang liksom?? plutselig blir lille søte så stor...♥Også må jeg jo fortelle, den første tanna har så vidt kommet igjennom i dag og i dag tidlig reiste hun seg opp ved hjelp av sofaen reiste seg i senga i går Så her skjer det mye, på ei uke har hun begynt å sette seg opp, reise seg opp, og driver å får tenner. Og ikke minst tatt 3 krabbesteg lille jenta mi
Oioi. Skal si det går unna!Også må jeg jo fortelle, den første tanna har så vidt kommet igjennom i dag og i dag tidlig reiste hun seg opp ved hjelp av sofaen reiste seg i senga i går Så her skjer det mye, på ei uke har hun begynt å sette seg opp, reise seg opp, og driver å får tenner. Og ikke minst tatt 3 krabbesteg lille jenta mi
Grattis med tannebisseHar vært ei hard nattfor både lillegutt og mamman. Skjønte ikkje ka som plagde han før vi stod opp. For i løpe av natta har den første tanna komt ut
Grattis med tannebisse
Oooo...luxHer våknet jeg til stille hus, mannen har tatt alle jentene med på butikken for å kjøpe ferske rundstykker
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Snille mannen ♥♥♥Her våknet jeg til stille hus, mannen har tatt alle jentene med på butikken for å kjøpe ferske rundstykker
Ja, han gjør det stor sett hver lørdagOooo...lux
I know♡♡♡Snille mannen ♥♥♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så deiligHer våknet jeg til stille hus, mannen har tatt alle jentene med på butikken for å kjøpe ferske rundstykker
Bra ho sov godt når ho først sovna daGod morgen Her sovnet ikke snuppa før tolv i natt, men gikk heldigvis bedre etter det Bare våken noen ganger. Uansett glad for at jeg tok en dupp i går ettermiddag
Ja, det var det virkeligBra ho sov godt når ho først sovna da
Du må komme deg i en varm dusj snartInnom fra under teppet