Hvis du titter innom denne tråden..

Også må jeg jo fortelle, den første tanna har så vidt kommet igjennom i dag og i dag tidlig reiste hun seg opp ved hjelp av sofaen :) reiste seg i senga i går :) Så her skjer det mye, på ei uke har hun begynt å sette seg opp, reise seg opp, og driver å får tenner. Og ikke minst tatt 3 krabbesteg :p lille jenta mi ❤️
Oi..der skjer alt på en gang liksom?? :-):-) plutselig blir lille søte så stor...♥

Har vært ei hard nattfor både lillegutt og mamman. Skjønte ikkje ka som plagde han før vi stod opp. For i løpe av natta har den første tanna komt ut :D

Også må jeg jo fortelle, den første tanna har så vidt kommet igjennom i dag og i dag tidlig reiste hun seg opp ved hjelp av sofaen :) reiste seg i senga i går :) Så her skjer det mye, på ei uke har hun begynt å sette seg opp, reise seg opp, og driver å får tenner. Og ikke minst tatt 3 krabbesteg :p lille jenta mi ❤️
Oioi. Skal si det går unna!

God morgen:) Her sovnet ikke snuppa før tolv i natt, men gikk heldigvis bedre etter det:) Bare våken noen ganger. Uansett glad for at jeg tok en dupp i går ettermiddag :)

Her våknet jeg til stille hus, mannen har tatt alle jentene med på butikken for å kjøpe ferske rundstykker:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her våknet jeg til stille hus, mannen har tatt alle jentene med på butikken for å kjøpe ferske rundstykker:)

Snille mannen ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Innom mens jentene spiser kvelds:)

Innom før middag:)

Innom en tur :) Vært på middag hos oldeforeldrene til Pernille i dag :) var ei som sovnet fort da vi reiste 1830 :) søskenbarnet m/fam til samboer var der og de har ei jente på 2, så Pernille har ikke sovet noe siden 12 i dag! Var sliten ja ❤️

Back
Topp