Hvis du titter innom denne tråden..

God morgen, her bærer det avsted på jobb no.
Ha en fin dag alle store og små:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

legger meg nå... Måtte se ferdig Kick-Ass 2 først:rolleyes::p:p

★☆★duppedingsen★☆★
Var lite vits i å legge seg her gitt:( Snuppa var våken så og si hele natten :confused:

Var lite vits i å legge seg her gitt:( Snuppa var våken så og si hele natten :confused:
å fydda :( Så slitsomt! ! :( Hva kom det av da tro? :/

★☆★duppedingsen★☆★

å fydda :( Så slitsomt! ! :( Hva kom det av da tro? :/

★☆★duppedingsen★☆★
Det lurer vi virkelig på:eek: Muligens tenner. Mannen la seg til slutt på sofaen. Hun sov litt om gangen, men bare om jeg lå helt inntil henne. Hylte om mannen var der:/ Våknet 7 ganger fram til kl 23 i går og slik var hele natta. Temmelig trøtt i dag ja:/

Måtte inn igjen da:p

Det lurer vi virkelig på:eek: Muligens tenner. Mannen la seg til slutt på sofaen. Hun sov litt om gangen, men bare om jeg lå helt inntil henne. Hylte om mannen var der:/ Våknet 7 ganger fram til kl 23 i går og slik var hele natta. Temmelig trøtt i dag ja:/
huff. Sånn var Luna da tenna var på vei opp, kan jo være noe slikt hos dere og ja... håper det blir en bedre natt i natt da :-)

★☆★duppedingsen★☆★

huff. Sånn var Luna da tenna var på vei opp, kan jo være noe slikt hos dere og ja... håper det blir en bedre natt i natt da :-)

★☆★duppedingsen★☆★
Håper på litt mer søvn i natt jeg også:) Og at det snart er flere tenner som kommer frem:)

Da er jeg på vei i seng jev og:)
Natta herlige jenter:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Har ei sovende snuppe ved siden av meg :) har vært hos ei venninne og familien på middag. Pernille ble lagt der og sov til 22, og da måtte vi reise hjem, litt utrygt i reisesenga dems ❤️

Også må jeg jo fortelle, den første tanna har så vidt kommet igjennom i dag og i dag tidlig reiste hun seg opp ved hjelp av sofaen :) reiste seg i senga i går :) Så her skjer det mye, på ei uke har hun begynt å sette seg opp, reise seg opp, og driver å får tenner. Og ikke minst tatt 3 krabbesteg :p lille jenta mi ❤️

Back
Topp