Hvis du titter innom denne tråden..

Innom menst eldste snuppa blir ferdig med kvelds:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

innom mens jeg venter på at fiskegratengen skal bli klar. Må spise noe sånt, slike at jeg hvertfall kan nærme meg kaloriinntaket for dagen. og fisk er jo ikke akkurat feil da :-P

★☆★duppedingsen★☆★

Innom før jeg må rydde litt i huset etter en hel dag alene med ungene:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Innom i håndballkampen:)

innom etter mat.... Hat lyst til å legge meg nå. men kan liksom ikke det heller:p:p:p

★☆★duppedingsen★☆★

innom etter mat.... Hat lyst til å legge meg nå. men kan liksom ikke det heller:p:p:p

★☆★duppedingsen★☆★
Har du lagt deg eller? Vurderer det jeg også nå:)

Komt meg i seng. Det er ny rekord. Pleier ikke legge meg før 1-2 tiden :)

Noen politifolk som mest trolig skulle avlive en staff, bare fordi de så den på en festival ved bilen med eierne. Så ut som verdens snilleste vovve. De viste det over 3 ganger. Gråt hver gang, og stoppa å gråte i pausene å påan igjen:p Det er jo ikke dens skyld st den er kommet til verden da:( Fikk ikke vite hva de skulle gjøre, håper det gikk bra❤️

Har du lagt deg eller? Vurderer det jeg også nå:)
legger meg nå... Måtte se ferdig Kick-Ass 2 først:rolleyes::p:p

★☆★duppedingsen★☆★

Noen politifolk som mest trolig skulle avlive en staff, bare fordi de så den på en festival ved bilen med eierne. Så ut som verdens snilleste vovve. De viste det over 3 ganger. Gråt hver gang, og stoppa å gråte i pausene å påan igjen:p Det er jo ikke dens skyld st den er kommet til verden da:( Fikk ikke vite hva de skulle gjøre, håper det gikk bra❤️
Dakar lille :( :( håper det gikk bra ja ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp