Hvis du titter innom denne tråden..

Kardash

Elsker forumet
Så må du legge igjen en kommentar om du ikke var den siste som posta! :D

Genialt, her kan det bli snakk om litt av vært. Tok denne ideen fra juni-forumet :)
 
Ligger her å vrir meg i senga jeg, altfor vanskelig å finne en behagelig liggestilling/sovestilling. Prøvd med puter i ryggen de siste nettene, så funker litt bedre iallefall. Min kjære sovner altid så fort han legger huet nedpå puta og lukker øynene, den luringen :p kunne ønske jeg også hadde den egenskapen, men det har jeg tvert i mot, ikke når jeg ikke er gravid heller. Så akkurat det får jeg nesen bare drømme om, når jeg endelig får sovnet en gang i løpet a natta da;) bruker sånn altfor lang tid til vanlig å sovne om kveldene, så nå kan dere jo tenke dere.. meeen jeg har fridager og gjør ting jeg har lyst til så da gjør det ikke så mye at jeg sovner seint allikevel :)

Ps. Liker tråden! gøy!
 
Nå om dagen sliter jeg med søvn om kvelden også, men får gi det en sjans nå;) Måtte jo kommentere siden jeg ikke klarte å la vær å se hvem som hadde skrevet sist:p
 
Skulle bare en liiiiten tur innom for å se, men må jo også legge igjen en kommentar. Så her er den; "en kommentar" :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Får ikke sove, har alt for mange tanker i hodet Etter kontrollen på sykehuset i dag.
 
Ble holdt våken av gjennomgang av facebook vennelista. Sletta 400 stk!!!! Fra 900 til 500:) litt av en jobb.
 
Jeg våknet som vanlig, midt i natta.. Så her ligger jeg da.. Det svir i øya og jeg har sååå lyst å sove, meen klarer ikke... :(
 
god morgen .. jeg er sååå kvalm !!!
 
Good mornings her går det i thomas toget på senga ;) takk og pris for tv på rommet ;)
 
Uff, Hakkamakka. Har du no ingefær?


Noen som veit hvor mannen min er.....?
 
nei.. har ikke det, men kanskje jeg skal kjøpe meg det..vært kvalm hver morra i en uke nå !! æsj..

er mannen din borte??
 
nei.. har ikke det, men kanskje jeg skal kjøpe meg det..vært kvalm hver morra i en uke nå !! æsj..

er mannen din borte??
Usj da, ikke no særlig altså. Håper det gir seg!

Ikke borte akkurat, bare ikke kommet hjem. Sukk.
 
Har du "funnet" mannen din hakkamakka?
Her er det morgenrutiner på gang, før det bærer avgårde på jobb og etter det bursdagsfeiring for "lille"bror, som er fylt 18 tidligere i uka! :)

Sent from my HTC Vision using BV Forum
 
Jaja, nysgjerrig som jeg er så titta jeg inn her :p
Vi har glemt å ta brød opp av fryseren.. :-/
 
God morgen! :)
Her ligger jeg og jenta mi i senga og ser på tv2 junior mens mannen ordner frokost :)
Håper dere får en kjempe fin lørdag alle sammen!!
 
God morgen :)
Her ligger jeg i senga enda, det rr foreløpig helt knyst fra rommet til guttungen så da kan jeg ligge å dra meg :) han har sovet i 13 timer nå så da våkner han vell når som helst :)
 
Back
Topp