Hvis du titter innom denne tråden..

God kveld, da er jeg ferdig med en sjokoladekake, en ostekake og en bløtekake til pappa sin bursdag i morgen, er tett i nesa, vondt i halsen og hode og har feber, så no skal jeg kose meg på sofaen med cola og popcorn:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God kveld, da er jeg ferdig med en sjokoladekake, en ostekake og en bløtekake til pappa sin bursdag i morgen, er tett i nesa, vondt i halsen og hode og har feber, så no skal jeg kose meg på sofaen med cola og popcorn:)

Dærsken som du har stått på da!! Også med dårlig form og feber på det hele!?:o Flinke flinke deg:) Håper du kosa/koser deg på sofaen❤️ God bedring søta❤️

Jaiks! Du er rå!
Nyt velfortjent poppis og cola!!

Takk:)
Er ikke fullt så oppegående no, men god natt søvn så kommer det seg vel:)

Da er deg natta her:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Trenger ett spark bak for å komme i gang å male siste grunningsstrøket på gjesterommet (samboer også) Men nå tror jeg Pernille våknet alt!

Huff da:( Håper du blir bedre snart!
Hva ble det til middag da?

Vi e jo så heldige å får spise middag hos pappa og de hver dag, så han hadde diska opp med svineribbe :) det passa ikkje så godt inn i min diettplan, men eg vegde opp og spiste bare porsjonen eg hadde laga til :)

Innom mens jeg leter etter motivasjon til å ta dagens abs! :-P

Innom og hilser på, så sjelden mellom hver gang om dagen:/

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp