Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld, da er jeg ferdig med en sjokoladekake, en ostekake og en bløtekake til pappa sin bursdag i morgen, er tett i nesa, vondt i halsen og hode og har feber, så no skal jeg kose meg på sofaen med cola og popcorn
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
God kveld, da er jeg ferdig med en sjokoladekake, en ostekake og en bløtekake til pappa sin bursdag i morgen, er tett i nesa, vondt i halsen og hode og har feber, så no skal jeg kose meg på sofaen med cola og popcorn
Dærsken som du har stått på da!! Også med dårlig form og feber på det hele!? Flinke flinke deg Håper du kosa/koser deg på sofaen God bedring søta
Jaiks! Du er rå!God kveld, da er jeg ferdig med en sjokoladekake, en ostekake og en bløtekake til pappa sin bursdag i morgen, er tett i nesa, vondt i halsen og hode og har feber, så no skal jeg kose meg på sofaen med cola og popcorn
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Huff da Håper du blir bedre snart!Innom etter middag. formen kunne vært bedre kjenner eg
Huff da Håper du blir bedre snart!
Hva ble det til middag da?
Så heldig du/dere er da Bor dere nærme hverandre?Vi e jo så heldige å får spise middag hos pappa og de hver dag, så han hadde diska opp med svineribbe det passa ikkje så godt inn i min diettplan, men eg vegde opp og spiste bare porsjonen eg hadde laga til
Så heldig du/dere er da Bor dere nærme hverandre?
Herlighet for noen snille foreldre5 min gåtur og 2 min bil og hvis eg ikkje orker å ta ungene med ned til de så tar de pannene med i bilen og kommer til meg veldig greit