*Riri*
April 2013's babymage
Så deilig!! Det går fort! Jeg begynner å jobbe 10.marsSiste arbeidsdag 21 februar
Akkurat 4 uker igjen på jobb
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig!! Det går fort! Jeg begynner å jobbe 10.marsSiste arbeidsdag 21 februar
Akkurat 4 uker igjen på jobb
Så deilig, det går da fortGleder meg jeg og....
Siste arbeidsdag 21 februar
Litt vrikka foten så jeg falt over ende her i stua, men heldigvis stod godstolen rett foran meg å tok meg i mot Vrikka så ille at jeg ble kvalm. Litt vondt enda, men klarer å gå på beinet da
Fordi beinet kolapsa i det jeg gikk fremover.. Så sikkert superteit ut
isj! !!! men... åssen klarte du å gå overende i stua? ???
★☆★duppedingsen★☆★
Huff da Er han ikke noe bedre?Har vært ei hard natt for både mini og mamman :/ så no titter eg innom med et halvt øye åpent
Huff da Er han ikke noe bedre?
Neimen stakar Har du vært hos legen?Nei. Føler han bare blir verre
Neimen stakar Har du vært hos legen?
Huff og huff Håper det går over snart!! Er så ille når de små har ubehag og vondt Masse god bedring til hanJa, var i går. Virus infeksjon i hals og begge ørene sine. Men siden det bare e virus må det jo bare gå over av seg selv :/
Ja, var i går. Virus infeksjon i hals og begge ørene sine. Men siden det bare e virus må det jo bare gå over av seg selv :/
Huff og huff Håper det går over snart!! Er så ille når de små har ubehag og vondt Masse god bedring til han
Uff! God bedring!
Gratulerer med 9 mndGod morgen Skal snart finne fram frokosten. Pernille er 9 mnd i dag