Hvis du titter innom denne tråden..

Når Pernille spiser brødskive så drar hun tungen en gang for så å svelge, ser hun anstrenger seg for å svelge! Hva gjør jeg da egentlig? Skal hun får mindre biter, ei halv halv ei som hun må spise av selv? Hun har bare ei tann som så vidt har kommet igjennom :p

Eg gir Marcus halv skive :) han spiser av den sjøl. Han har bare ei tann som så vidt e komt opp også :)

Når Pernille spiser brødskive så drar hun tungen en gang for så å svelge, ser hun anstrenger seg for å svelge! Hva gjør jeg da egentlig? Skal hun får mindre biter, ei halv halv ei som hun må spise av selv? Hun har bare ei tann som så vidt har kommet igjennom :p
Hadde prøvd meg litt frem... gjør hun det når hun svelger annen mat?

Yes.
Eneste fornuftige på de kontrollene er måling og veiing asså....
Syns helsesøster har så lite å komme med liksom
Det er ikke 9 måneders kontroll her i lilleby... :( men det står vekt til disposisjon så man kan komme å veie selv når man vil. Hvor stor var lilletuppa? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er ikke 9 måneders kontroll her i lilleby... :( men det står vekt til disposisjon så man kan komme å veie selv når man vil. Hvor stor var lilletuppa? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Æsj så kjedelig da. Men kan du veie og måle selv er jo det det viktigste ;)
Nå er hun 72 lang og 88et eller anna tung.

Innom mens snuppa tar seg en liten dupp:)

Vurderer å gå til innkjøp av de to siste sesongene av dexter her. Har så lyst til å se de nå jeg :) :confused:

Har ikkje blunda på øynena i natt :/ lillebror har bare skreke :( han har hatt så vondt stakkars.

Endeliiiiiig inne!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Godt å se deg:D Appen har vært temmelig ustabil her, måtte slette til slutt:(

Prøvde å reinstallere på morran i dag, men det hjalp ikke no da....
Det er dårlig :( Godt den funker nå da:) Synes den er litt treg da:/

Back
Topp