Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NattaGod natt jenter
Hod natt til deg ogGod natt alle sammen
God bedring til storebrorVært litt våken i natt med storebror som har fått feber. Så no prøver eg å holde meg våken til mormora kommer å passer de litt så mammaen får seg litt søvn
Er det jeg tenker jeg også Skal prøve en gang til senere i dag og går ikke det skal jeg ta kontaktMerkeligt. Tror du må sende de en mail i måren. Kan ikke betale så mye i mnd uten å få se det en vil.. Det e jo hele poenget med å betale på det
Så bra Håper vi får se ferdig resultatFææææææddi med en tøffel endeliiiii!!!!
Æææææ....de var for små i foten og for store i ankelen. Må modifisere :-/Så bra Håper vi får se ferdig resultat
Huff da:/ Håper ikke det er alt for vanskelig daÆææææ....de var for små i foten og for store i ankelen. Må modifisere :-/
Her hadde store søster feber igår, hun og halve barnehagen, så er nok noe som går...Vært litt våken i natt med storebror som har fått feber. Så no prøver eg å holde meg våken til mormora kommer å passer de litt så mammaen får seg litt søvn
Krysser fingrene for detDa sover snuppa på verandaen i vogna. Første og eneste dupp i dag. Håper på samme som i går, da sov ho i 2 1/2 time DET er sjeldent det.