Hvis du titter innom denne tråden..

Innom mens jeg leser litt i sovekarin sin bok, forbereder meg på ta nattesøvnen tilbake kamp :)

Vært litt våken i natt med storebror som har fått feber. Så no prøver eg å holde meg våken til mormora kommer å passer de litt så mammaen får seg litt søvn :)

Merkeligt. Tror du må sende de en mail i måren. Kan ikke betale så mye i mnd uten å få se det en vil.. Det e jo hele poenget med å betale på det :)
Er det jeg tenker jeg også:( Skal prøve en gang til senere i dag og går ikke det skal jeg ta kontakt:)

Æææææ....de var for små i foten og for store i ankelen. Må modifisere :-/
Huff da:/ Håper ikke det er alt for vanskelig da:)

Da sover snuppa på verandaen i vogna. Første og eneste dupp i dag. Håper på samme som i går, da sov ho i 2 1/2 time:) DET er sjeldent det.

Vært litt våken i natt med storebror som har fått feber. Så no prøver eg å holde meg våken til mormora kommer å passer de litt så mammaen får seg litt søvn :)
Her hadde store søster feber igår, hun og halve barnehagen, så er nok noe som går...
Hun er mye bedre idag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da sover snuppa på verandaen i vogna. Første og eneste dupp i dag. Håper på samme som i går, da sov ho i 2 1/2 time:) DET er sjeldent det.
Krysser fingrene for det:)

Meg og mannen skal på shopping, må ha mwg ny kjeledress til jobb..

Back
Topp