Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du oppskrift? Jeg vil også prøve å lageGod morgen, har laget bananlapper og babykjeks kan bananlappene fryses ned?
To bananer og to egg og rør sammen jeg moste bananen før jeg tok den sammen med pisket egg og rørte sammen også tok jeg oppi litt havregrynHar du oppskrift? Jeg vil også prøve å lage
Steker du de? Babykjeks å gjerne?To bananer og to egg og rør sammen jeg moste bananen før jeg tok den sammen med pisket egg og rørte sammen også tok jeg oppi litt havregryn
Ja, steker de i panneSteker du de? Babykjeks å gjerne?
Da er det ikke rart hun har vært litt snørrete og pjusk i stumpen. Hurra for de første tennene!! ♥♥♥Adele har fått sine første to tenner såvidt igjennom nede
Ikke rart det da, du hadde helt rettDa er det ikke rart hun har vært litt snørrete og pjusk i stumpen. Hurra for de første tennene!! ♥♥♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper hun blir bedre.. her har det hvertfall blitt bedre når tenna kom gjennomIkke rart det da, du hadde helt rett
♥♥♥Ikke rart det da, du hadde helt rett
Håper på det, takkHåper hun blir bedre.. her har det hvertfall blitt bedre når tenna kom gjennom