Hvis du titter innom denne tråden..

Tenner. Rett før de første tennene til Mi&Lu kom hadde de maaaaange sånne bleier hver dag. Stakkars små rumper :( har du inotyol? Isåfall, kjør på med det. Funker gull :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg merker ingen i gommene da.. Men sa til sambo at jeg vet flere har slike bleier før tenner. Så kan jo være. Tok det lang tid før tenna kom? Har ikke den salva, men kjøper i morgen! Dakar lille rumpa:(

Tenner. Rett før de første tennene til Mi&Lu kom hadde de maaaaange sånne bleier hver dag. Stakkars små rumper :( har du inotyol? Isåfall, kjør på med det. Funker gull :) :)

Høres ut som tenner,så signerer bare mamiii:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg merker ingen i gommene da.. Men sa til sambo at jeg vet flere har slike bleier før tenner. Så kan jo være. Tok det lang tid før tenna kom? Har ikke den salva, men kjøper i morgen! Dakar lille rumpa:(
Tenna kom vel en uke eller to etterpå tror jeg... :)

Kan ikke se ordentlig jeg er så trøtt ....
Da er vi to....
Skal øyeblikk kjøre på jobb....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen alle sammen:-):-)
I dag skal vi gå tur med tantebarnet mitt og mammaen:-)
I kveld skal jeg på byen med ei venninne, spise god mat og kose oss med en drink og to ;-):-D

Det samme var disse :( vekka hverandre og var våken fra halv ett til nærmere halv fire. Gjeeeesp

Ååh, så kjedelig:( Her våkna ho sånn 22.30 og sovna ca 00.30, men våkna så fort igjen, så i natt har ho sovet i senga vår. Men våkna mye selvom, men heldigvis sovna fort igjen. Jeg fikk ikke til å sovne før i 03 tida tror jeg da.. Ho er så snørrete og tett i nesa dakar, så sikkert derfor ho våkner ekstra mye nå.. Smokken spytte ho ut med en gang ho har sovna

Halvtime igjen på jobb, da er det helg :D
Eller, skal rett på trening først da :p

I dag blir det endelig taco til middag:D

Innom før jeg skal følge jentene i seng.....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Steker du hele kyllingfileter i panna til kyllingsalat? Er det bedre enn å steke i ovnen? Lurer på å lage det se:) Er jo så godt, OG sunt!
jeg liker best pannestekt :-) eller foliestekt i ovnen med hvitløk og paprika :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp