Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...hørres kjent ut ja!Jeg har en annen type vannnoker og har lenge siklet etter matchende toaster til den Mannen synes derimot vi har alt for mange maskiner
What? ?What???
Hadde gledet meg til greys på sumo, men pga av rettigheter kan den bare vises på appen. Men på appen får jeg beskjed om at utenlandske serier ikke kan spilles over AirPlay
Helt latterlig Glipp av en episode liksom og første også daWhat? ?
Grrrrrr.....så lamt!
Ooi. Så bra!!La ut brudekjolen min for salg i går! 2 (muligens 3) som vil prøve den! Kommer ei på mandag, har sagt 6000 kr til henne .. Tenk om jeg får det da! ! :-D da går de rett i shoppingkassa til ferien :-D
Det MÅ sjekkes opp Håper detMen den må jo gå på bliss på lørdag?
Kl 20 på bliss i følge min tvguideappDet MÅ sjekkes opp Håper det
Så gøy da Hva betalte du for den da?La ut brudekjolen min for salg i går! 2 (muligens 3) som vil prøve den! Kommer ei på mandag, har sagt 6000 kr til henne .. Tenk om jeg får det da! ! :-D da går de rett i shoppingkassa til ferien :-D
Takk for det Det må jeg få med megKl 20 på bliss i følge min tvguideapp
Den kosta 9800. Selger den med slør og en ekstra beltepynt, så totalt 10700..Så gøy da Hva betalte du for den da?
Lekker!!!Her er den jeg sikler på da
Vis vedlegget 46408
Håper du får solgt den da Krysser med deg!!Den kosta 9800. Selger den med slør og en ekstra beltepynt, så totalt 10700..
Kjøpte den i sommer. Trodde ikke det var så lett å selge, men lover jo bra da! *Krysser fingrene*
Tenner. Rett før de første tennene til Mi&Lu kom hadde de maaaaange sånne bleier hver dag. Stakkars små rumper har du inotyol? Isåfall, kjør på med det. Funker gullStaaakar jenta mi
Blitt skikkelig snørrete, er suuuuuperrød og litt sår både på tissen og i rumpa. Våkna mange ganger etter leggetid i dag. Ligger i armene mine nå etter bleieskift og melk med øya vid åpne.. La ho nå i senga si, men ho bare tuller og gråter litt om hverandre..
Men så er spm.. Tidligere har jeg måtte gitt ho litt sviskepuré for at ho ikke skulle være så hard i magen. Har ikke gitt siste uka for har ikke vært behov. Men i går og i dag har ho endel nesten flytende bæsjebleier, derfor ho blir så sår stakar. Hva kan grunnen være til dette?