Hvis du titter innom denne tråden..

What??? :eek: :confused:
Hadde gledet meg til greys på sumo, men pga av rettigheter kan den bare vises på appen. Men på appen får jeg beskjed om at utenlandske serier ikke kan spilles over AirPlay :mad: :(

What??? :eek: :confused:
Hadde gledet meg til greys på sumo, men pga av rettigheter kan den bare vises på appen. Men på appen får jeg beskjed om at utenlandske serier ikke kan spilles over AirPlay :mad: :(
What? ?
Grrrrrr.....så lamt!

La ut brudekjolen min for salg i går! 2 (muligens 3) som vil prøve den! Kommer ei på mandag, har sagt 6000 kr til henne .. Tenk om jeg får det da! ! :-D da går de rett i shoppingkassa til ferien :-D

Innom en kjapp tur etter intervaller og mat, nå blir det dusjen:)

Så gøy da:) Hva betalte du for den da?
Den kosta 9800. Selger den med slør og en ekstra beltepynt, så totalt 10700..:-)
Kjøpte den i sommer. Trodde ikke det var så lett å selge, men lover jo bra da! *Krysser fingrene*

Innom før jeg hopper i dusjen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Staaakar jenta mi:(
Blitt skikkelig snørrete, er suuuuuperrød og litt sår både på tissen og i rumpa. Våkna mange ganger etter leggetid i dag. Ligger i armene mine nå etter bleieskift og melk med øya vid åpne.. La ho nå i senga si, men ho bare tuller og gråter litt om hverandre..
Men så er spm.. Tidligere har jeg måtte gitt ho litt sviskepuré for at ho ikke skulle være så hard i magen. Har ikke gitt siste uka for har ikke vært behov. Men i går og i dag har ho endel nesten flytende bæsjebleier, derfor ho blir så sår stakar. Hva kan grunnen være til dette?

Staaakar jenta mi:(
Blitt skikkelig snørrete, er suuuuuperrød og litt sår både på tissen og i rumpa. Våkna mange ganger etter leggetid i dag. Ligger i armene mine nå etter bleieskift og melk med øya vid åpne.. La ho nå i senga si, men ho bare tuller og gråter litt om hverandre..
Men så er spm.. Tidligere har jeg måtte gitt ho litt sviskepuré for at ho ikke skulle være så hard i magen. Har ikke gitt siste uka for har ikke vært behov. Men i går og i dag har ho endel nesten flytende bæsjebleier, derfor ho blir så sår stakar. Hva kan grunnen være til dette?
Tenner. Rett før de første tennene til Mi&Lu kom hadde de maaaaange sånne bleier hver dag. Stakkars små rumper :( har du inotyol? Isåfall, kjør på med det. Funker gull :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp