Hvis du titter innom denne tråden..

Pernille våknet igjen 21 og er oppe enda! Hun sovner nesten også bare skriker hun. Nå ligger hun i senga med sjøhesten og ser på samboer som sitter ved senga! Hun fikk smake prim på brødskiva i 16 tiden, kan det være derfor?

Innom i natta!!

★☆★duppedingsen★☆★

Har ikke spist godteri i dag!!
Flinka!!! :) :) :) hakke spist på hele uka og har egentlig ikke hatt spesielt lyst på heller. Men gleeeeder meg til fredag ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Flinka!!! :) :) :) hakke spist på hele uka og har egentlig ikke hatt spesielt lyst på heller. Men gleeeeder meg til fredag ;)

Gleder meg til fredag jeg også:D Det blir den eneste godtedagen i uka da. Eneste kjipe er at vi da mister 10 poeng og bonusen på 50 poeng for alle dagene på utfordringa. Men som regel går utfordringen fra søndag-torsdag eller mandag-torsdag sa ho som ordner med slankekrigen:)

Gleder meg til fredag jeg også:D Det blir den eneste godtedagen i uka da. Eneste kjipe er at vi da mister 10 poeng og bonusen på 50 poeng for alle dagene på utfordringa. Men som regel går utfordringen fra søndag-torsdag eller mandag-torsdag sa ho som ordner med slankekrigen:)
Ja jeg er glad at det er sånn. :) kjipt at vi misser de bonuspoengene denne første uka da, men det tror jeg gjelder de fleste ;)

Ja jeg er glad at det er sånn. :) kjipt at vi misser de bonuspoengene denne første uka da, men det tror jeg gjelder de fleste ;)

Ja, det gjelder nok ikke bare oss. Fredag er det taco og da hører det med cola og sjokkis etter maten:D GLEDER meg til i morgen!!!

I dag ville snuppa IKKE sove igjen etter bleieskift og melk. Ligger å turner og skravler i senga sammen med meg her:p Sikkert for at jeg måtte ta ho med på stellebordet i lyset på badet etter DEN bæsjebleia. Jaja, da er det bare å stå opp da jo.."/

Back
Topp