Googla sjokoladekake, brukte den første sida som kom opp, kaka het pyramidekake den fallt i smakHvordan oppskrift bruker du? Må kose dere masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Googla sjokoladekake, brukte den første sida som kom opp, kaka het pyramidekake den fallt i smakHvordan oppskrift bruker du? Må kose dere masse
Flinka!!! hakke spist på hele uka og har egentlig ikke hatt spesielt lyst på heller. Men gleeeeder meg til fredag ♥Har ikke spist godteri i dag!!
Gleder meg til fredag jeg også Det blir den eneste godtedagen i uka da. Eneste kjipe er at vi da mister 10 poeng og bonusen på 50 poeng for alle dagene på utfordringa. Men som regel går utfordringen fra søndag-torsdag eller mandag-torsdag sa ho som ordner med slankekrigenFlinka!!! hakke spist på hele uka og har egentlig ikke hatt spesielt lyst på heller. Men gleeeeder meg til fredag ♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk ♥ og i like så. Du er jo helt konge på treningaSå flink du er Mamiiii!
(Innlegg finnes ikke så fikk ikke quotet)
Ja jeg er glad at det er sånn. kjipt at vi misser de bonuspoengene denne første uka da, men det tror jeg gjelder de flesteGleder meg til fredag jeg også Det blir den eneste godtedagen i uka da. Eneste kjipe er at vi da mister 10 poeng og bonusen på 50 poeng for alle dagene på utfordringa. Men som regel går utfordringen fra søndag-torsdag eller mandag-torsdag sa ho som ordner med slankekrigen
Ja, det gjelder nok ikke bare oss. Fredag er det taco og da hører det med cola og sjokkis etter maten GLEDER meg til i morgen!!!Ja jeg er glad at det er sånn. kjipt at vi misser de bonuspoengene denne første uka da, men det tror jeg gjelder de fleste
Hihi. Takk ♥Takk ♥ og i like så. Du er jo helt konge på treninga
Morn duGod måren
Misunneliiiiiiig! Hadde gitt mye for en blund på øyet nå.... *gjeeeeeeesp*Tid for en strekk. ...
Enjoy!Første dupp på datter (og mor)
Ble ikke lenger enn 40 min da, men bedre en ikke noEnjoy!