Jeg har vært på jobbLite liv her i dag. Travel dag for de fleste eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært på jobbLite liv her i dag. Travel dag for de fleste eller?
Så flink du er Hva slags jobb søker du etter da?Holder jo på å søke jobb, men vet ikke helt hvor lang tid det tar Derfor skal jeg ta faget sosioemosjonelle vansker
Jeg har vært hos ei venninne med andre venninner Nå er det legging av snuppaLite liv her i dag. Travel dag for de fleste eller?
Søker litt forskjellig til å begynne med. Greit å få erfaring fra intervju om ikke annet Både på skole, PPT og universitetet.Så flink du er Hva slags jobb søker du etter da?
Håper du har vunnetO-o-o! !! Staminas xtravaganza har ringt meg! Kanskje jeg har vunnet kurs!?!?!
Ikke fullt kurs. Prøvetid på 3 uker. Men veit jo ikke hva jeg evnt må binde meg til.Håper du har vunnet
Spennende det da Håper ikke du må binde deg til noe som koster mye penger da :/Ikke fullt kurs. Prøvetid på 3 uker. Men veit jo ikke hva jeg evnt må binde meg til.
Nei, da er det uaktueltSpennende det da Håper ikke du må binde deg til noe som koster mye penger da :/
Håper ikke det er det. Du får sjekke det utNei, da er det uaktuelt
Ja, skal i samtale med de neste onsdagHåper ikke det er det. Du får sjekke det ut
Du får oppdatere oss når du har vært derJa, skal i samtale med de neste onsdag
Håper du slipper å binde degJa, skal i samtale med de neste onsdag
Will do!Du får oppdatere oss når du har vært der
Glemte helt å se det i dag jeg Må huske neste ukeSer tid for hjem Elsker fargene på det kjøkkenet! Tror det blir veldig fint ! Men kunne aldri tenke meg et slik bord da!