*Riri*
April 2013's babymage
Med hvitløk og paprika hørtes fantastisk godt ut!! Legger du det inni kyllingen da?jeg liker best pannestekt eller foliestekt i ovnen med hvitløk og paprika
★☆★duppedingsen★☆★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med hvitløk og paprika hørtes fantastisk godt ut!! Legger du det inni kyllingen da?jeg liker best pannestekt eller foliestekt i ovnen med hvitløk og paprika
★☆★duppedingsen★☆★
Hihi. Jeg ler meg IHJÆL av nytt på nytt. Men savner Linn Skåber da ♥Innom i nyttpånytt....og ønsker jeg så ut som grandiosaJenny....
Åja! Linn er savnet!!Hihi. Jeg ler meg IHJÆL av nytt på nytt. Men savner Linn Skåber da ♥
Jeg liker Grandis Jenny. Hun er pen og gidder ikke brægge om det. Hun er veldig naturlig
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hn er seriøst den morsomste dama jeg vet om. Har du sett på hjerte til hjerte?Åja! Linn er savnet!!
Ja!Hn er seriøst den morsomste dama jeg vet om. Har du sett på hjerte til hjerte?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hahahaha. Samme her. Ler på meg sixpack!!!! (I wish...) ELSKER den serien!!! ♥♥♥Ja!
Ler så jeg griner!
Takk for det Det må jeg få med meg
Hmmm, rart at jeg ikke får det daEg får spilt den av på appen.
Hmmm, rart at jeg ikke får det da
Har sumo gull. Enn du?Har du sumo pluss eller gull?
Har sumo gull. Enn du?
Ja, det burde jo det Jeg får prøve igjen, hvis ikke må jeg kontakte brukerservice..Sumo pluss. Men skal no hvertfall gå om du har gull.
Ja, det burde jo det Jeg får prøve igjen, hvis ikke må jeg kontakte brukerservice..
Prøvde på det, men får fortsatt melding om at den ikke kan spillesHar du prøvd å logga ut og inn igjen ?
God natt Håper dere får en natt med mye søvn begge toTitter innom for å si god natta lille Em sovna ikke før halv 11 i kveld, sliten mamma og håper Em er trøtt og sover helt til i morra. *krysser fingeene*
God natt og håper han sover godt og lengeTitter innom for å si god natta lille Em sovna ikke før halv 11 i kveld, sliten mamma og håper Em er trøtt og sover helt til i morra. *krysser fingeene*
Prøvde på det, men får fortsatt melding om at den ikke kan spilles