Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hipp hipp hurraaaaaaWohoo, hurra for meg som fyller år!
Gratulerer så mye søte deg Blir du 20?Wohoo, hurra for meg som fyller år!
Det var litt vel tidlig Håper du har fått slappet av litt i løpet av dagenHva pokker er vitsen med å stå opp når klokka viser 05.40???
Joda. Vi duppa sammen i halvannen time ved 8 tidenDet var litt vel tidlig Håper du har fått slappet av litt i løpet av dagen
Okei, det var da enda godtJoda. Vi duppa sammen i halvannen time ved 8 tiden
Det var langt for å bytte"/ Men god tur og kos dere på besøkVenter på at samboer skal komme ut fra butikken.. Må til Bjørkelangen for å bytte en vinterdress, 2 timer kjøretur. Får besøkt oldeforeldrene til snuppa og kanskje tanten mln
Ja, da må du fyre opp. Er så deilig med varme fra peisen I alle fall når man akkurat har vært en liten tur ute..Fryser i min egen stue....må sende mannen etter ved!
Her er det varmt hele tida, har varmepumpe. Splittet ny vedovn også, bruker den altfor lite"/Fryser i min egen stue....må sende mannen etter ved!
Håper du får sovet littDa tar snuppa sin andre og siste dupp i dag, så da dupper jeg av også litt
Hva har du varmepumpa på?Her er det varmt hele tida, har varmepumpe. Splittet ny vedovn også, bruker den altfor lite"/
Her er det varmt hele tida, har varmepumpe. Splittet ny vedovn også, bruker den altfor lite"/
Det ble nesten 1 1/2 time det Litt sent for snuppa å sove til 17.30, men da drøyer vi med å legge ho til 19.30, slik som i går, å det gikk fintHåper du får sovet litt
Her styrer vi opp og ned hele tida, men stort sett 25 grader. Hva er det med deres?Hva har du varmepumpa på?
Er ikke overbevist over vår asså. ...