Var på middag hos besteforeldrene mine i dag... Dumme, dumme meg som lot snuppa få litt blomkål til middagen... (ja, bare litt asså) må være det som gav magevondt ja... off...!!! Roa seg akkurat nå, håper hun sover godt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, håper hun får sove godtVar på middag hos besteforeldrene mine i dag... Dumme, dumme meg som lot snuppa få litt blomkål til middagen... (ja, bare litt asså) må være det som gav magevondt ja... off...!!! Roa seg akkurat nå, håper hun sover godt...
Håper det er over og at hun sover godt resten av nattaVar på middag hos besteforeldrene mine i dag... Dumme, dumme meg som lot snuppa få litt blomkål til middagen... (ja, bare litt asså) må være det som gav magevondt ja... off...!!! Roa seg akkurat nå, håper hun sover godt...
Hvor lang var hun da?Vært å veid snuppa nå, 8 kg akkurat
68,5 Har ikke gått opp mer enn 150 g på 5 uker. Men hs sa at hun tok det igjen når hun ble bra igjen fra forkjølelsenHvor lang var hun da?
Men da er ho fin i str da Her er snuppa ca 8,5kg nå og 72cm lang68,5 Har ikke gått opp mer enn 150 g på 5 uker. Men hs sa at hun tok det igjen når hun ble bra igjen fra forkjølelsen
Haha, funnet ut?Innom i klessortering. ....får ikke bestemt meg hvilken vask jeg skal sette på
Det ble ikke no...liker ikke halvfulle maskiner ... venter littHaha, funnet ut?