Jaa, alt for sene kvelder hele jula."Godt" det ikke bare er meg.
Trøtt av å være trøtt. Føler hele denne jula har vært tung og trøtt....
I går kveld fikk jeg besøk så kom meg ikke i seng før 2 ish
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, alt for sene kvelder hele jula."Godt" det ikke bare er meg.
Trøtt av å være trøtt. Føler hele denne jula har vært tung og trøtt....
Usj.....aaaalt for sent :-oJaa, alt for sene kvelder hele jula.
I går kveld fikk jeg besøk så kom meg ikke i seng før 2 ish
HeldiggriserBare innom for å si at mannen kom hjem i går, og da bestillte vi tur! Vi reider på ferie til Miami og karibien i februar :-D:-D:-D
Så deiligBare innom for å si at mannen kom hjem i går, og da bestillte vi tur! Vi reider på ferie til Miami og karibien i februar :-D:-D:-D
Så gøy, det er jo ikke lenge tilBare innom for å si at mannen kom hjem i går, og da bestillte vi tur! Vi reider på ferie til Miami og karibien i februar :-D:-D:-D
Ååååå, FANRASTISK!!!!Bare innom for å si at mannen kom hjem i går, og da bestillte vi tur! Vi reider på ferie til Miami og karibien i februar :-D:-D:-D
Hvor har du vært?Innom fra bilen. ....lei....
Over hele byen. ...går visst ikke an å få kalkunfilet....Hvor har du vært?
Aha, ja det kan vel være utsolgt de fleste steder nå jaOver hele byen. ...går visst ikke an å få kalkunfilet....
Å æsj, håper det ordnet seg?Over hele byen. ...går visst ikke an å få kalkunfilet....
Håper det ordnet seg jeg også Her skal vi ha lammelår i årÅ æsj, håper det ordnet seg?
Jeg fant marinert kalkunbryst i går.
Å æsj, håper det ordnet seg?
Jeg fant marinert kalkunbryst i går.
Næi, ble biff på oss. ...den er fortært nå....Håper det ordnet seg jeg også Her skal vi ha lammelår i år