Hvis du titter innom denne tråden..

"Godt" det ikke bare er meg.
Trøtt av å være trøtt. Føler hele denne jula har vært tung og trøtt....
Jaa, alt for sene kvelder hele jula.
I går kveld fikk jeg besøk så kom meg ikke i seng før 2 ish:confused:

Bare innom for å si at mannen kom hjem i går, og da bestillte vi tur! Vi reider på ferie til Miami og karibien i februar :-D:-D:-D

Bare innom for å si at mannen kom hjem i går, og da bestillte vi tur! Vi reider på ferie til Miami og karibien i februar :-D:-D:-D
Så deilig:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Innom før jeg må rydde litt i huset før jeg må begynne å skrelle poteter og kålrot:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Så gøy, det er jo ikke lenge til :D

Må bare skryte av snuppa mi. Ho har jo vært en reser på å våkne mye i det siste etter vi har lagt ho for kvelden ca kl 19. Da har ho gråte å det har ikke vært annen mulighet enn å ta ho opp til slutt. I går sovna ho fort, å våkna ikke før 23.30 ca, da holdt det kun med smokk så sovna ho. Våkna to eller tre ganger i løpet av natten for ho lå på magen. Snudde ho så sovna ho med en gsng. Så var det morgen 07.30. Kosa i senga 3 kvarter før sambo stod opp med ho. Flinke flinke jenta mi!!! Banker i bordet for at det fortsetter slik!!:)

No e pinnakjøttet komt på kok og det lukter såååå godt i huset :) mmmm. Gleder meg til besøket kommer :) skal forresten hilse på kjæresten til søstra mi for første gang i dag :D veldig spent :)

Ein utlending har ringt 5 ganger no og snakker arabisk tror eg. Sooo irriterande :/ på ei nyttårsafta liksom.

Back
Topp