Hvis du titter innom denne tråden..

Innom en tur:)

Innom i barnetv før jeg skal koke grøt. Gått en god tur i dag, 1 time i vind og plaskregn!!! Satt laks og grønnsaker i ovnen på svak varme før vi gikk, så kom vi hjem til ferdig middag :-):-)

Fekk prisoverslag på eu kontrollen eg va på i dag. 12500 :( trur eg døøøør.

Innom i barnetv før jeg skal koke grøt. Gått en god tur i dag, 1 time i vind og plaskregn!!! Satt laks og grønnsaker i ovnen på svak varme før vi gikk, så kom vi hjem til ferdig middag :-):-)
Det hørtes jo veldig lurt ut:) Her blir det rester med kalkun og rødkål i dag:)

Innom før jeg følger eldste jenta i seng:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ei lita ei som ikke sovner i kveld. Har sovet mye på dagen i dag. Nå får hun banan og skal få litt mme da hun bare tuller ved puppen. Dårlig matlyst på henne ettersom hun ikke er i form.

Ja, var noe dritt. Skal høre litt rundt på andre verksteder å se om eg får prisen litt ned :) synest det var i meste laget :)
Hvor har du vert med den?

Eu kontrollen tok eg på tores auto. Tenkte å prøve noen av de andre å høre prisene de tar :)
Har du hørt på rong og tjeldstø, de er ofte billigere, men kan jo slå andre veien og...

Har du hørt på rong og tjeldstø, de er ofte billigere, men kan jo slå andre veien og...

De på tores tok nesten 1100 kr timen. Og tror de på rong bare tar 800 kr. Så det e jo ein liten forskjell når de rekna over 6 timers arbeid :) e vel nesten 2000 i bare arbeid det. E skremmende kor stor forkjell det e rundtom. Ikkje rart eg fekk time på dagen hos tores :p haha

Back
Topp