*Riri*
April 2013's babymage
Samme her. Men sambo vasker gjerne 1/3 maskiner han..Det ble ikke no...liker ikke halvfulle maskiner ... venter litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Men sambo vasker gjerne 1/3 maskiner han..Det ble ikke no...liker ikke halvfulle maskiner ... venter litt
Oh shiiiit daFekk prisoverslag på eu kontrollen eg va på i dag. 12500 trur eg døøøør.
Oh shiiiit da
Det hørtes jo veldig lurt ut Her blir det rester med kalkun og rødkål i dagInnom i barnetv før jeg skal koke grøt. Gått en god tur i dag, 1 time i vind og plaskregn!!! Satt laks og grønnsaker i ovnen på svak varme før vi gikk, så kom vi hjem til ferdig middag
Fy søren det skjønner jeg var sure penger jaJaaa. Va ikkje da eg hadde håpa rett etter jul. Men men. Den må jo bare godkjennes. Men sure penger.
Ah...! Så kjedelig. .!Jaaa. Va ikkje da eg hadde håpa rett etter jul. Men men. Den må jo bare godkjennes. Men sure penger.
Ah...! Så kjedelig. .!
Hvor har du vert med den?Ja, var noe dritt. Skal høre litt rundt på andre verksteder å se om eg får prisen litt ned synest det var i meste laget
Hvor har du vert med den?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har du hørt på rong og tjeldstø, de er ofte billigere, men kan jo slå andre veien og...Eu kontrollen tok eg på tores auto. Tenkte å prøve noen av de andre å høre prisene de tar
GratulererWohoo, hurra for meg som fyller år!
Har du hørt på rong og tjeldstø, de er ofte billigere, men kan jo slå andre veien og...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app