Hvis du titter innom denne tråden..

Samme har vi :) har min på konstant 26 så e det perfekt her både når vi står opp og når vi legger oss :D har ein ørliten lunk i varmekablene og så ikkje M begynner å fryse på magen sin :D
Deiliiiiiiiiig :D Har ikke varmekabler i gulvet her:( Også har vi kjeller under, så gulvet er ikke varmt"/ Men prøver å la ho være på teppene..

Det ble nesten 1 1/2 time det :o Litt sent for snuppa å sove til 17.30, men da drøyer vi med å legge ho til 19.30, slik som i går, å det gikk fint:)
Det ble en god stund ja. Sikkert lurt å drøye kvelden litt:)

Deiliiiiiiiiig :D Har ikke varmekabler i gulvet her:( Også har vi kjeller under, så gulvet er ikke varmt"/ Men prøver å la ho være på teppene..

Han her nekter å ha noe teppe under seg lengre :p han blir rasende :) han får ikkje bevegd seg som han vil då :p :D hihi.. Så da begynte vi med varmekablene i steden. Ser jo at strømregningen steig litt da, men heller betale litt mer enn at vi skal fryse :)

Hver mnd? Ups....må sjekke det ja

Ja, pappa sier hvertfall det :p han driver å monterer pumper :) så han pleier å gjøre det på min stort sett :) og no må det snart gjøres her også. For no klarer den bare 24 grader når den står på 26 :) pleier å holde gradene eg sitter den på :) men han kommer hjem på tirsdag :D så da kan jo han få hjelpe meg :D

Innom før middag:)

Innom fra sofaen. . Koser oss med serier på netflix :-) Suits er ganske god:-)

På vei hjem, har igjen litt under 1 time. Ble en lang tur, men fill byttet dress så hun har til neste vinter og kjøpte med en ulldress til 40 % i samme størrelse ;)

Håper snuppa sovner nå!! Sov for lenge i dag gitt..
Skal se "World War" med Brad Pitt. Zombie film :D
ImageUploadedByBV Forum1388780460.344049.jpg

Har vært å øvelseskjørt med min søster. Ho kjørte for første gang. Og fryktløs som eg e gikk vi rett på hovudveien :D og det gikk kjempe fint :D no e eg heil hjemme igjen :)

22 tror jeg. Må jekke den opp litt tror jeg.
Vi har den på 23. Helt perfekt. Mulig vi må guffe den opp litt om det blir kjoddekaldt ute etterhvert da... :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp