Jeg også drømte jeg fikk en gutt inatt Nydeligste på jord!Begynner å lure på det er gutt. Har drømt at jeg fødte en gutt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også drømte jeg fikk en gutt inatt Nydeligste på jord!Begynner å lure på det er gutt. Har drømt at jeg fødte en gutt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har dere prøvd ringtesten folkens?? Hold en ring i et hårstrå over håndleddet, blir det gutt pendler den frem og tilbake og blir det jente går den i sirkler... Vi har prøvd det både på meg og på mannen.... Den viste samme resultat på begge! Den viser antall barn en får også... Stopper litt opp mellom hvert barn. Med oss viser den tre gutter og en jente, de tre guttene er allerede i boks, mens spiren i magen etter sigende skal være jente! Blir arti å se om det stemmer...
Det har faktisk vist seg å stemme for mange av vennene mine også. Artig tidsfordriv, men helt sikkert ikke 100%
Viste ikke ringen storebror først da? Det gjør den med oss! Viste tre gutter og en jente, og etter jenta henger den rett ned. Har prøvd det med mange nå og den viser alle barna på rad og rekke...prøvde aldri med storebror, men nå går den helt tydelig i ring, helt sært!!!!!
Jeg ser ut som en uteligger, så da blir det vel jente her ;-)Ansiktet mitt ble over noen få dager fyldigere samtidig som trekkene er mer markerte. Jeg gløder og huden er kjempefin
Næh jeg ble bare penere med lille som viste seg å være jente.Jeg ser ut som en uteligger, så da blir det vel jente her ;-)
Får håpe den gløden kommer til meg i 2.trimesterNæh jeg ble bare penere med lille som viste seg å være jente.
Ja det er det velEr det lov å håpe på jente???