Hvilket kjønn tror du at du får?

Man skal jo si at det ikke spiller noen rolle så lenge alt er bra..... Og bla bla bla:)
Av praktiske årsaker er det best med en gutt på nytt, men tror jeg vil smile godt om jeg får beskjed om at jeg venter en jente;)

Har dere prøvd ringtesten folkens?? Hold en ring i et hårstrå over håndleddet, blir det gutt pendler den frem og tilbake og blir det jente går den i sirkler... Vi har prøvd det både på meg og på mannen.... Den viste samme resultat på begge! Den viser antall barn en får også... Stopper litt opp mellom hvert barn. Med oss viser den tre gutter og en jente, de tre guttene er allerede i boks, mens spiren i magen etter sigende skal være jente! Blir arti å se om det stemmer...;)
Det har faktisk vist seg å stemme for mange av vennene mine også. Artig tidsfordriv, men helt sikkert ikke 100%:p

Har dere prøvd ringtesten folkens?? Hold en ring i et hårstrå over håndleddet, blir det gutt pendler den frem og tilbake og blir det jente går den i sirkler... Vi har prøvd det både på meg og på mannen.... Den viste samme resultat på begge! Den viser antall barn en får også... Stopper litt opp mellom hvert barn. Med oss viser den tre gutter og en jente, de tre guttene er allerede i boks, mens spiren i magen etter sigende skal være jente! Blir arti å se om det stemmer...;)
Det har faktisk vist seg å stemme for mange av vennene mine også. Artig tidsfordriv, men helt sikkert ikke 100%:p

prøvde aldri med storebror, men nå går den helt tydelig i ring, helt sært!!!!!

prøvde aldri med storebror, men nå går den helt tydelig i ring, helt sært!!!!!
Viste ikke ringen storebror først da? Det gjør den med oss! Viste tre gutter og en jente, og etter jenta henger den rett ned. Har prøvd det med mange nå og den viser alle barna på rad og rekke...

hmmm... mener bare den begynte å gå i ring? må se en gang til! jøss, jo! men etter den beg å gå rundt stopper den ikke

Tar 10 sekunder så går den i store sirkler over håndleddet til både meg mannen. Tok litt tid før den rørte seg hos oss, så ekkelt for vi rørte ikke hånden i det heletatt :o

Jeg tror det er jente. Fordi vi bare har jenter i familien og jeg har ei jente fra før. Håper litt på gutt denne gangen, men blir glad uansett :-)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Magefølelsen stemte på de to første. Først jente, så gutt. Denne gangen er magefølelsen usikker så langt iallfall... har lyst på ei jente-for er så gla i mine egne søstre, er supergla i bror min også, så en gutt er også ♥lig velkommen ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har egentlig ikke noe magefölelse, men tipper jente, fikk jente sist også=) Prövde alt av tester da, og de indikerte gutt:P så har liten tro på kjerringråd:P

Ser ikke for meg at vi får noe annet enn jenter - så her tror jeg det blir tredje jenta :) mannen tror gutt

Jente 2010 & 2012 <3

Her er planen at vi ikke skal vite kjønnet på ul :)

Jente 2010 & 2012 <3

Back
Topp