Hvilket kjønn tror du at du får?

Tror gutt :)


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
 
Har trodd så mye forskjellig. Så det blir en gutt eller en jente. .. overasket? XD har alltid sagt jente først. Og mannen min tror det. Jeg tror det blir gutt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mamma, svigerinna og jeg er bombesikker på at det er ei jente, mens mannen mener gutt da det er flest gutter på deres side. Jeg blir overasket dersom det viser seg å være gutt, hehe, men blir nok like glad! :D
 
Jeg sier "han" til den inni magen, så blir nesten "rart" om det ikke er gutt, og jeg må begynne å si hun :p Men jeg blir like glad uansett :D Aner ikke hvorfor jeg sier han heller :p
 
Tror jente. aner ikke hvorfor:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har ingen følelser på det :p men ting testen sier jente både på meg å gubben ;) så vi får se hva sjansen er for at det kan stemme.

Hadde vært gøy med jente, siden det ikke er født noen jenter i familien på over 20 år. Men alt er hjertelig velkommen :D


Desember 2014

Bruker App
 
Var bombesikker på gutt sist, og det stemte. Nå har jeg absolutt ingen følelse på hveken det ene eller det andre :s
 
Jeg hadde guttefølelse sist, helt til jeg kjente de første sparkene så tidlig. Da snudde jeg om til å tro jente...og det ble det.
Denne gangen har jeg vært usikker, men mest jentefølelse innimellom. Tok en uhøytidelig test m urin i natron, og det brusa ikke, så det betyr jente. Men vet ikke om en bør stole blindt på den testen, hehe ;-) Blir glad uansett hva det blir.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har mista magefølelsen på kjønn. :O Har både hatt gutt og jente følelse i tur og orden.
 
Jeg hadde guttefølelse sist, helt til jeg kjente de første sparkene så tidlig. Da snudde jeg om til å tro jente...og det ble det.
Denne gangen har jeg vært usikker, men mest jentefølelse innimellom. Tok en uhøytidelig test m urin i natron, og det brusa ikke, så det betyr jente. Men vet ikke om en bør stole blindt på den testen, hehe ;-) Blir glad uansett hva det blir.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Urin i natron? Har jeg aldri hørt om! :eek:
 
sier jo at jentene stjeler mors skjønnhet! Dette må bli jente! Jeg har Aldri i hele mitt liv følt meg så ufresh å lite pen! Fult av kviser, alt for sliten å kvalm til å bruke noe sminke, for ikke å snakke om at håret bare blir satt i en dått å glemt bort :p fysjameg .. Energien må du komme tilbake <3


<3 venter en vinterbebi <3

 
sier jo at jentene stjeler mors skjønnhet! Dette må bli jente! Jeg har Aldri i hele mitt liv følt meg så ufresh å lite pen! Fult av kviser, alt for sliten å kvalm til å bruke noe sminke, for ikke å snakke om at håret bare blir satt i en dått å glemt bort :p fysjameg .. Energien må du komme tilbake <3


<3 venter en vinterbebi <3

Jeg har aldri følt meg så vakker som sist og fikk jente ;)
 
Last edited:
Jeg tror det blir gutt :) Jeg fikk en gutt i mai i fjor, og svangerskapet da er HELT ulikt nå, men jeg føler likevel at det kommer en liten prins til! ❤️ Det blir veldig stas uansett
 
Hadde en liten følelse på jente helt i begynnelsen men nå er jeg usikker :p

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Tenkte jeg skulle lage en liten oversikt sånn at vi lettere kan sammenligne etter oul :D Noen har skrevet flere ganger og da har jeg prøvd å oppdatert til det nyeste :) Nå har jeg ikke oversikt over om det er alle som er her enda, hvem som allerede har fått visst kjønn osv. og om det er noen som har ombestemt seg så kan jeg prøve å oppdatere etter hvert :)

Chihaya – usikker

Samaha27 – gutt

OhBaby! – gutt

Smurfine88 – gutt

FruUndercover – gutt

*Huldra* - gutt

ØnskerBebis – gutt

Pimkie – jente

Sunny8787 – jente

Mio90 – jente

Splinga – gutt

Vestlandsjenta gutt/jente&gutt

MammaMia – gutt

Bella83 – jente

Fruvår - usikker

Fostern – gutt

Abra Kadabra – gutt

Bleach – jente

Mimi87 - usikker

Esha – gutt

Lolah85 – jente (?)

Trøndermamma – gutt

Proverpåentil – jente

Vinter_barn – jente

InLoveAndHateIt – jente

Meluca – jente

NinaBeate88 – gutt

Snart mamma til to – jente

ØnskerSpireNÅ – jente

Bejbi – gutt

Lykke90 – jente

Babypåvei – gutt

Kathe84 – jente

Konnichiwa - usikker

Julebaby <3 – gutt

Trollveitja – jente

*PreggyBeggy* - gutt

Vs93 – gutt

Snurre - usikker

Elisabeeth – jente

Helenenor – gutt

Frøken91nord – jente

Tinkerbell :) – gutt

Mallings – gutt

Mammapålandeet – jente

Rustad90 – jente

MarieMie – jente

Astra87 – jente

Lirisi – gutt

Laranja – jente

Zophia – jente

NiLove – jente

Lykke<3 – gutt

Desemberhåp – jente

Piksi – jente - tidlig ul: gutt

Bustine - jente

BitteKonvall - usikker

Anof – jente

Tananka – jente

<3 Lykkeliten <3 – jente

Ønskergull – gutt

Nirie88 – gutt

AuroraBorealis – gutt

Sonny123 – gutt

Lillemy. – jente

HoneyBooBoo - usikker

Neptun80 – jente

Bebimage<3 – jente

Cilie91 – gutt

Mimink - usikker

Linga89 - gutt

Snoopy - gutt

Lille Hilde - jente

MariDuBedåre - gutt

Arya - jente - tidlig ul: jente

Pillerill - usikker

Sandefjord40 - jente - tidlig ul: jente
 
Last edited:
Oi det må ha tatt tid:)
Kanskje flytte den over i egen tråd?
 
Oi det må ha tatt tid:)
Kanskje flytte den over i egen tråd?
Hehe, sånn er det når man har lyst til å gjøre alt annet enn å lese på eksamen :p Det kan jeg selvsagt gjøre :)
 
Back
Topp