Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan oppdatere førsteinntrykket om ikke Mio vil lage en egen tippetrådOi det må ha tatt tid
Kanskje flytte den over i egen tråd?
Det også går Kanskje enklere å gjøre det på den måtenKan oppdatere førsteinntrykket om ikke Mio vil lage en egen tippetråd
Det var absolutt ikke meningen å "ta" tråden din altså! Kan hende det virket sånn... Tenkte bare at det ville gjøre det litt mer oversiktlig å lage en liste Og det er jo ikke alle som har tid og ork til å gjøre det så i steden for å pålegge noen det arbeidet, så gjorde jeg det selvKan oppdatere førsteinntrykket om ikke Mio vil lage en egen tippetråd
Nei nei for all del Det var jo liste som var intensjonen, men jeg tenkte vente en uke til så vi hadde flest mulig og så sette den opp.Det var absolutt ikke meningen å "ta" tråden din altså! Kan hende det virket sånn... Tenkte bare at det ville gjøre det litt mer oversiktlig å lage en liste Og det er jo ikke alle som har tid og ork til å gjøre det så i steden for å pålegge noen det arbeidet, så gjorde jeg det selv
Ah, skjønner Det var bare jeg som egentlig skal lese på eksamen, og da får jeg for meg å gjøre alt mulig annetNei nei for all del Det var jo liste som var intensjonen, men jeg tenkte vente en uke til så vi hadde flest mulig og så sette den opp.
Du må gjerne sette den i egen tråd så kan jeg feste den i våre viktigste innlegg så vi har til OUL
Kan ikke du bare endre det i første innlegget, så har vi bare èn tråd? Som fortsatt er din (Fikk litt dårlig samvittighet for å ha kuppet tråden din) Og om du hadde tenkt å gjøre det på en annen måte så er det bare å gjøre, og om du vil bruke den listen som jeg laget er det også bare å gjøreNei nei for all del Det var jo liste som var intensjonen, men jeg tenkte vente en uke til så vi hadde flest mulig og så sette den opp.
Du må gjerne sette den i egen tråd så kan jeg feste den i våre viktigste innlegg så vi har til OUL
Trenger ikke ha dårlig samvittighet Jeg skal fikse det når jeg starter opp pc'en. Trolig i morgen en gang.Kan ikke du bare endre det i første innlegget, så har vi bare èn tråd? Som fortsatt er din (Fikk litt dårlig samvittighet for å ha kuppet tråden din) Og om du hadde tenkt å gjøre det på en annen måte så er det bare å gjøre, og om du vil bruke den listen som jeg laget er det også bare å gjøre