Hvilket kjønn tror du at du får?

Tror mer og mer at det er en liten jente som ligger å gjemmer seg i magen min :) Synest det er veldig rart i og med jeg alltid har trodd jeg kom til å få gutt først :)
 
Føler gutt veldig sterkt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en følelse på gutt igjen jeg, har 1 jente og 2 gutter og jeg har en guttefølelse nå også :)


Sitter på mobilen
 
Så langt hadde jeg det like lett som da jeg gikk med mi første ( jente ) så har kanskje en liten følelse på jente denne gangen også. For da jeg gikk med gutten min så var jeg konstant dårlig i 9 mnd.
 
Jeg har tatt meg i å si han om magen siste dagene slik jeg gjorde i begynnelsen, men logikken sier det er jente. Blir spennende å se når magen kommer ut :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vet ikke hvorfor men er sikker på at det er gutt :)
 
ikke samme symptomer som sist..dvs eg har 0 symptomer ennå :p sist fikk eg jente..så eg har en følelse på gutt ;-) må vente i spenning for skal ikke vite kjønn på UL denne gangen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har en følelse av at det er en jente. Har en gutt fra før og med han hadde jeg ingen aning, men nå har jeg altså en sterk følelse av jente. Spennende.
 
Jeg føler både på at det er gutt og jente egentlig :p har gutt fra før så være koselig med jente siden dette er siste!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Tror ikke vi kan lage annet enn gutter:p har tre stk, så hvis vi har klart å lage jente nå blir jo det bare en ekstra bonus...:D Men har ingen følelse for hverken det ene eller andre...
 
Forrige gang var jeg bombe sikker på gutt, men det var jente :p denne gangen tror jeg jente. Så blir spennende å se hva det blir :D


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Hadde ikke noe følelse av hva det ville bli sist, og da ble det jente. Denne gangen føler jeg det blir gutt, vet ikke hvorfor men,, føles sånn :) kommende far ønsker seg en sønn da, hehe, for meg kommer det egentlig akkurat på det samme. :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Har en liten knapp på jente jeg :) mamma er overbevist sier hun, hehe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har alltid trodd at vi ville få en jente først, men nå son jeg er gravid er både jeg og mannen overbevist på at det blir gutt!! Blir spennende å se om noen mnd på ul. :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg var så sikker på jente sist at jeg måtte på 2 ul for å skjønne at det faktisk ble gutt, denne gangen føler jeg litt på at det er gutt så da må det vel bli jente da.. :p det hadde jo vært utrolig koselig med en av hver nå når dette blir siste.

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
 
Jeg tror jente, men er ikke helt sikker. Mest jenter i familien her :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ingen anelse, hvordan føler man det? :D

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Tror det er gutt :) samboeren min har to gutter fra før, og er overbevist om at han bare kan produsere gutter :b
 
Sitter med følelsen på en jente, da jeg har et navn som sitter som støpt i hodet. Men håper selvfølgelig på at hjerteskatten er frisk uansett kjønn <3
 
Back
Topp