Hvilket kjønn tror du at du får?

Hva mener du med at du ser det på ansiktet?

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Ansiktet mitt ble over noen få dager fyldigere samtidig som trekkene er mer markerte. :) Jeg gløder og huden er kjempefin :)
 
Har ikke peiling ;) Og har aldri hatt noen følelse på kjønn med de andre heller!! =)
Men er er flink til å gitte på andre folk da :rolleyes:
 
Tror faktsk jente jeg, men håper egentlig på en gutt til:)
Tenker at der er lettere for de å få glede av herandre om det er to gutter når det blir såpass som 5 år imellom;)
 
Sist var eg sikker på at det var ei jente, og ut kom ein gutt.. Denne gangen veit eg ikkje.. Blir spennende å sjå på ultralyd :) eller 3D seinare i svangerskapet


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper på ei lita jente som jeg kan kjøpe søte rosa kjoler til. Og ikke minst flette håret til :)
 
Akkurat nå tror jeg det blir en gutt. ( fordi har like symptomer som sist, og jeg føler det)
 
Jeg ønsker meg ei jente, og magefølelser sier jeg får det.
 
Jeg er spent på å se om vi får rett alle sammen :D

Jeg hadde skikkelig guttefølelse i starten, men det ga seg. Ikke vet jeg om det er intuisjon eller om det bare faller lettere for meg fordi jeg fikk jente sist.
Men jeg har liksom alltid forestilt meg to jenter. Og skulle det bli det har vi mest sansynlig navnet klart.
 
Hadde jo vert koselig med ein av kver :) har ein sønn fra før, men mykje av symptomene er likt fra forje gang, så blir spennende å sjå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har avogtil jentefølelse og av og til guttefølelse:S

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Min første tanke var at endelig kan jeg strikke kjole til mitr eget barn. Slo meg ikke at det kan være en gutt. Mamma har alltid sagt at hun vet mitt første barn er en gutt. . Vel, vi får se :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Oi, er en jente* spennende!

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Forrige gang trodde jeg gutt og det ble det også:) tror gutt nå også selv om jeg har helt andre symptomer så sier magefølelsen gutt:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har vel alltid tenkt at jeg skulle få gutt, men akkurat nå føler jeg at dette er ei jente. Blir spennende å se.
 
Tror det er ei jente :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
I mitt forrige svangerskap var jeg overbevist fra førete dag at jeg ventet en gut og følte ul bare var en bekreftelse på intuisjonen min. Etterhvert etter uke 12 fikk jeg en spiss guttemage i tillegg, så jeg var aldri i tvil og gutt ble detDenne gangen har jeg vært litt både og, men heller noen dager mer på jente enn gutt. Så tror kanskje det kan være en jente denne gang. Blir uansett kjempe glad og bare babyen er frisk, så er det det aller viktigste! Jeg syns det er supert å være guttemamma


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp