Jeg trilla vogna vår ca 1 1/2 km i dag. Med storebror oppi [emoji12]
Moroklumpen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trilla vogna vår ca 1 1/2 km i dag. Med storebror oppi [emoji12]
Der endte vi, ja. Edge duo med det blanke understellet. Vi går såpass mye ute i alt slags vær at vi måtte ha noe solid med skikkelige hjul.Emmaljunga!
Jeg gleder meg da til å trille på ny babyen da [emoji173]️ i hard bag og ikke sportdelen.
Jeg gleder meg også til trilleturer! Nå er jeg jo så heldig at alle restriksjoner etter ks har opphørt den dagen vi får bittelille med oss hjem, så da er jeg klar for tur fra dag1!! [emoji1303]
Gleder meg også til trilletur. Må bare klare å lande hvilken vogn jeg vil ha [emoji23]
Hvilke er det du har sett deg ut da, evt. det står mellom?
Anbefaler 90f, har kjøpt den, får helt flat liggestilling på sportsdelenHeller mot Emmaljunga nxt90 eller nxt90f
Heller mot Emmaljunga nxt90 eller nxt90f
Anbefaler 90f, har kjøpt den, får helt flat liggestilling på sportsdelen
Ser ut som en veldig god vogn det ja. Jeg så først ikke helt forskjell på dem, foruten kalesjen, men 90F virker muligens hakket mer lun også, i kanten på sittedelen. Jeg har prøvetrillet både outdoor og et annet understell da, virker veldig god. Jeg var innom den før jeg landet på Bugaboo nemlig.
Vi så også på Bugaboo, men den likte ikke mannen. Så det blir en av nxt’ene
Er heldigvis blitt mer kompakt en disse eldre modellene til Emmaljunga [emoji4]
Sånn, da er endelig vogn bestilt her også. Når man ser hvor travelt enkelte av disse augustbabyene har det, er det tryggest å få mer i orden.
Etter mye diskusjon og prøving, landet vi på en Emmaljunga nxt90F. Gleder meg masse til den kommer [emoji4]
Sånn, da er endelig vogn bestilt her også. Når man ser hvor travelt enkelte av disse augustbabyene har det, er det tryggest å få mer i orden.
Etter mye diskusjon og prøving, landet vi på en Emmaljunga nxt90F. Gleder meg masse til den kommer [emoji4]
Gratulerer med å lande valget! Flott vogn.
Tusen takk [emoji4]
Alt for mange fine vogner å velge i da [emoji85]