Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Jeg gleder meg da til å trille på ny babyen da [emoji173]️ i hard bag og ikke sportdelen.
 
Jeg gleder meg også til trilleturer! Nå er jeg jo så heldig at alle restriksjoner etter ks har opphørt den dagen vi får bittelille med oss hjem, så da er jeg klar for tur fra dag1!! [emoji1303]

Og de trilleturene er deg så vel unt når dere kommer så langt. Jeg ber virkelig for at dere kommer så langt nå! :signs003
 
Gleder meg også til trilletur. Må bare klare å lande hvilken vogn jeg vil ha [emoji23]
 
Heller mot Emmaljunga nxt90 eller nxt90f :)

Ser ut som en veldig god vogn det ja. Jeg så først ikke helt forskjell på dem, foruten kalesjen, men 90F virker muligens hakket mer lun også, i kanten på sittedelen. Jeg har prøvetrillet både outdoor og et annet understell da, virker veldig god. Jeg var innom den før jeg landet på Bugaboo nemlig.
 
Anbefaler 90f, har kjøpt den, får helt flat liggestilling på sportsdelen :)

Det er akkurat den biten vi er i tenkeboksen på. Flere sier flat liggestilling er best, mens de på butikken snakket varmt om den andre. Samt at flere andre merker også har begynt med dette «ergonomiske» setet.
Er jo ikke rart man blir tullete av å velge vogn [emoji85]
 
Ser ut som en veldig god vogn det ja. Jeg så først ikke helt forskjell på dem, foruten kalesjen, men 90F virker muligens hakket mer lun også, i kanten på sittedelen. Jeg har prøvetrillet både outdoor og et annet understell da, virker veldig god. Jeg var innom den før jeg landet på Bugaboo nemlig.

Vi så også på Bugaboo, men den likte ikke mannen. Så det blir en av nxt’ene :)
Er heldigvis blitt mer kompakt en disse eldre modellene til Emmaljunga [emoji4]
 
Vi så også på Bugaboo, men den likte ikke mannen. Så det blir en av nxt’ene :)
Er heldigvis blitt mer kompakt en disse eldre modellene til Emmaljunga [emoji4]

Til sist er det smak og behag ja. Og helt klart en endring i vognmarkedet. Jeg sliter både med knær og rygg, så for meg er det helt uaktuelt å gå for mer gammeldags vogn som også veier mye.
 
Sånn, da er endelig vogn bestilt her også. Når man ser hvor travelt enkelte av disse augustbabyene har det, er det tryggest å få mer i orden.
Etter mye diskusjon og prøving, landet vi på en Emmaljunga nxt90F. Gleder meg masse til den kommer [emoji4]
 
Sånn, da er endelig vogn bestilt her også. Når man ser hvor travelt enkelte av disse augustbabyene har det, er det tryggest å få mer i orden.
Etter mye diskusjon og prøving, landet vi på en Emmaljunga nxt90F. Gleder meg masse til den kommer [emoji4]

Glad jeg var ferdig ja :p
 
Sånn, da er endelig vogn bestilt her også. Når man ser hvor travelt enkelte av disse augustbabyene har det, er det tryggest å få mer i orden.
Etter mye diskusjon og prøving, landet vi på en Emmaljunga nxt90F. Gleder meg masse til den kommer [emoji4]

Gratulerer med å lande valget! Flott vogn. :)
 
Jeg vurderer å kjøpe bugaboo donkey, da jeg innbiller meg at jeg vil trenge en søsken vogn. Noen som har erfaring med bugaboo donkey?
 
Tusen takk [emoji4]
Alt for mange fine vogner å velge i da [emoji85]

Jeg veeet! Til sist fikk jeg noen såpass vesentlige funksjoner å prioritere at det begrenset seg litt, så da var det bare å lande på den jeg likte best av potensielle innenfor fornuftens radius.
 
Jeg er spent på når vognen kommer jeg altså - straks juni liksom, og jeg aner egentlig ikke når den kan forventes å komme. Flere her som har bestilt og fortsatt venter på Bugaboo Fox?
 
Back
Topp