Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Emmaljunga nxt90f navy med outdoor understell i hus [emoji7][emoji7][emoji7] (bildet er tatt på syrommet/oppbevaring av utstyr til lillebror, derav litt rot)


Vis vedlegget 254958

Lekker sak! Du må legge den til vogngalleritråden også (under våre bilder). Da er det lettere å få oversikt over vognene, for denne tråden har så mye tekst mellom bildene... [emoji12]
 
Triller jevnlig litt på vognen når jeg tilfeldigvis er i boden og kjenner jeg gleder meg enormt!
 
Jeg har ombestemt meg, og nå også endret bestillingen min hos Barnas Hus. Det ble Bugaboo Fox i stedet for Stokke Trailz.

Nå som jeg etterhvert skal ha meg ny og mindre bil, ble det et stort poeng hvor stor vognen ble sammenlagt, og ved ytterligere et par prøvetrillinger ble jeg overbevist om at jeg liker Bugaboo best. Så sånn gikk det. Mulig den ikke kommer før i midten av juli, men det får stå sin prøve.

Sparer litt penger på det også faktisk, fordi jeg har jo bestilt Bee som trille i tillegg, og med den parasoll, koppholder, organizer mm. Det kan jeg bruke på begge vognene, i stedet for å ha det samme som ekstrautstyr til Trailz.
 
Jeg har ombestemt meg, og nå også endret bestillingen min hos Barnas Hus. Det ble Bugaboo Fox i stedet for Stokke Trailz.

Nå som jeg etterhvert skal ha meg ny og mindre bil, ble det et stort poeng hvor stor vognen ble sammenlagt, og ved ytterligere et par prøvetrillinger ble jeg overbevist om at jeg liker Bugaboo best. Så sånn gikk det. Mulig den ikke kommer før i midten av juli, men det får stå sin prøve.
Haha, jeg har det litt motsatt, det mer jeg ser Fox det mer får jeg lyst på Trailz. Men hvis jeg tar den må jeg definitivt ha en ekstra vogn til bilen, for det går ikke.
 
Ja, og jeg kan returnere det vinterkit-et jeg kjøpte til den, 2000,- spart det også ;)
 
  • Liker
Reactions: Coa
Haha, jeg har det litt motsatt, det mer jeg ser Fox det mer får jeg lyst på Trailz. Men hvis jeg tar den må jeg definitivt ha en ekstra vogn til bilen, for det går ikke.
Trailz er nydelig, kjempefin. Hadde jeg valgt for design og utseende, ingen tvil. Men jeg er nødt til å ta andre hensyn også, og jeg VET Bugaboo er kvalitet, akkurat som Stokke, så da er jeg trygg på at det blir bra uansett.

Jeg forslår igjen at vi byttelåner litt hvis vi går lei! :joyful:
 
Flere som småtriller på vognene og gleder seg sykt til å trille ute om ikke lenge? ❤️❤️
 
Vis vedlegget 255889 Så endte vi opp med en Bugaboo Fox i dag vi også!

Nydelig farge er den der altså. Jeg har bestilt den fargen i Bee, så derfor gikk jeg for grå - tenkte det var greit å ha litt forskjell, kan alltids endre det senere om det blir et "must". Hehe. Men blue melange er bare kjempefin!
 
Flere som småtriller på vognene og gleder seg sykt til å trille ute om ikke lenge? ❤️❤️

Ingen vogn å trille på enda, ellers hadde jeg sikkert gjort det samme. Hehe.
 
Flere som småtriller på vognene og gleder seg sykt til å trille ute om ikke lenge? [emoji173]️[emoji173]️

Jeg trilla vogna vår ca 1 1/2 km i dag. Med storebror oppi [emoji12]
 
Nydelig farge er den der altså. Jeg har bestilt den fargen i Bee, så derfor gikk jeg for grå - tenkte det var greit å ha litt forskjell, kan alltids endre det senere om det blir et "must". Hehe. Men blue melange er bare kjempefin!

Ja, den var nydelig! Har en blå vognpose etter storebror, så dette blir en blå frøken! liker veldig godt den grå også, og valgte nesten den, men gøy å variere med litt farge!

Er veldig fornøyd med valget så nå må jeg bare vente pent på at understellet kan komme før det kan trilles!
 
Back
Topp