Hvilken vogn skal augustbabyen ha?

Har TFK joggster twist fra storebror. Vært veldig fornøyd. Sportsdelene på den er stor og lun og gutten min sov bedre i den enn i bagdelen. Hadde en jeg kjøpte brukt i barnehagen.

Her sover de minste i vogn ute og de store som hviler eller sover en liten dupp, sover på madrasser inne.
 
Japp. De produseres jo kun for det danske markedet de bassengene der! Så det er et poeng. Mange merker du aldri har hørt om i Norge i tillegg til de jeg har nevnt.
Tenkte det var greit å poengtere i tilfelle noen skulle titte innom som tilfeldigvis har bestilt en av de usett. :p Kjedelig å gå og være redd for å få en vogn i størrelse buss. :D

I Danmark bruker vel de fleste bag hele vognperioden, så derfor de er enorme i forhold til våre vogner. :)
 
Tenkte det var greit å poengtere i tilfelle noen skulle titte innom som tilfeldigvis har bestilt en av de usett. :p Kjedelig å gå og være redd for å få en vogn i størrelse buss. :D

I Danmark bruker vel de fleste bag hele vognperioden, så derfor de er enorme i forhold til våre vogner. :)

Haha. Ja, sant nok. Ikke så dum du.

Jepp, danskene er ikke helt gode ...:knegg:
 
Jeg har også kjøpt denne :) Kjøpte sammen med deluxe pram. Har du den også? Er litt usikker på om jeg får plass til ordentlig vinterpose i den, da bagdelen så så liten ut når jeg fikk den :oops:
Hvilken pose har du?
Hadde deluxebagen sist, og måtte kjøpe en egen pose til den bagen. Den posen vi hadde var det ikke sjans i havet å få plass til.
 
Hvilken pose har du?
Hadde deluxebagen sist, og måtte kjøpe en egen pose til den bagen. Den posen vi hadde var det ikke sjans i havet å få plass til.

Har Easygrow lite vår/høstpose, ikke kjøpt vinterpose ennå, men vurderer Nordlys Uklippt sin med lammeskinn for vinter. Men spørs om den ikke blir alt for stor. Finnes jo i mini også, men er ærlig talt skeptisk til den og.. Hvilken vognpose hadde du som passet i den? :)
 
Jeg har også kjøpt denne :) Kjøpte sammen med deluxe pram. Har du den også? Er litt usikker på om jeg får plass til ordentlig vinterpose i den, da bagdelen så så liten ut når jeg fikk den :oops:

Den har vi fra før :)
Brukte bare dyne oppi sist, må teste med vognpose [emoji28]
 
Har Easygrow lite vår/høstpose, ikke kjøpt vinterpose ennå, men vurderer Nordlys Uklippt sin med lammeskinn for vinter. Men spørs om den ikke blir alt for stor. Finnes jo i mini også, men er ærlig talt skeptisk til den og.. Hvilken vognpose hadde du som passet i den? :)
Godt spørsmål. Jeg trodde den var fra Uppababy, men er i så fall ikke lignende motiv lengre. Den var svart med trær og rever på. :p
Så i hvert fall at Nordlys Oslo har mål som bør passer oppi den. Easygrow sine er lange, men lite-versjonen er jo så tynn at den får du oppi ved å brette beinenden. :)
 
Godt spørsmål. Jeg trodde den var fra Uppababy, men er i så fall ikke lignende motiv lengre. Den var svart med trær og rever på. :p
Så i hvert fall at Nordlys Oslo har mål som bør passer oppi den. Easygrow sine er lange, men lite-versjonen er jo så tynn at den får du oppi ved å brette beinenden. :)

Tusen takk for tips :) Har bestilt men ikke fått easygrow posen ennå, men om den passer på den måten er det supert :) Må gjøre litt mer research på vinterpose da, sjekke ut Uppababy og Nordlys Oslo. Ennå god tid i alle fall :p
 
Jeg har sett litt på Easywalker Sky, men sliter med å finne noen som har bag til denne.
Er det noen som har sett den?
Har spurt Mimmis, og det finnes bag, men de kunne ikke ta den inn.
 
Jeg har sett litt på Easywalker Sky, men sliter med å finne noen som har bag til denne.
Er det noen som har sett den?
Har spurt Mimmis, og det finnes bag, men de kunne ikke ta den inn.

Sjekket en av de populære tyske og nederlandske barnevognsidene? Der kunne man lett importere blant annet Sky tidligere i allefall. Mener den ene siden heter babyjungle.nl/com?

Jo, se her f.eks
https://babyjungle.nl/strollers/carrycot-duo?producent=115

Mulig det ikke er riktig modell, men det er et sted å starte. Jeg har tidligere hatt god erfaring med å bestille derfra, og en annen side som jeg ikke husker navnet på i farten.
 
Sjekket en av de populære tyske og nederlandske barnevognsidene? Der kunne man lett importere blant annet Sky tidligere i allefall. Mener den ene siden heter babyjungle.nl/com?

Jo, se her f.eks
https://babyjungle.nl/strollers/carrycot-duo?producent=115

Mulig det ikke er riktig modell, men det er et sted å starte. Jeg har tidligere hatt god erfaring med å bestille derfra, og en annen side som jeg ikke husker navnet på i farten.
Takk, skal sjekke! :)
 
Nææ, fant ikke bag til Sky.. Og de andre Easywalker var det "noe" galt med...:bag:
Lurer på om jeg har blitt kresen på mine eldre dager! :p
 
Nææ, fant ikke bag til Sky.. Og de andre Easywalker var det "noe" galt med...:bag:
Lurer på om jeg har blitt kresen på mine eldre dager! :p

Æsj da. Så teit.

Da blir det ikke Easywalker da. Koelstra, er det noe? Vet ikke om den er å skaffe lenger heller, men ...
 
Nei :bag:
Spørs om ikke det må bli nxt90 :cool:

Da spørs det ja. Jeg synes det var litt mye glidelåser og lag på lag på den da jeg studerte i butikk (sportsdelen altså), men den var himla god å trille. Virkelig! :smiley-bounce015 Fin å se på au!
 
Back
Topp