Hvilken vogn har du eller ønsker å kjøpe?

Jeg også ser på vogn på tilbud hoa Babybanden. City elite med bag til 6300,- Tror dere den kommer til en slik pris igjen? Ønsker meg egentlig Bumbleride, men ikke like lett å finne på tilbud.
 
Vi har kjøpt stokke trailz :) forskjellige meninger ser jeg. Så alle må finne det som passer dem :) men etter miiiin mening forstår jeg ikke hva folk tenker på når de ikke velger stokke. Hihi

Vi var og så på vogner nå i helga, or jeg reagerte veldig på hvor vond dn bagen til stokke trailz var å bære. Håndtakene var vonde inni hånda uten baby i. :/ Det gjorde vel at selv om vogna er superflott, så blir det ikke den for vår del.
 
Sniker litt fra mars-gruppen ;)
Du kan kjøpe alle deler til MB hos lilleprinsen.no. Vi har samme vognen fra storebror, og gleder meg til å bruke den igjen nå. Men noen deler som må byttes ut, den ble godt brukt sist, og de har alt hos lilleprinsen av deler og tilleggsutstyr :)
Pass bare på å få det som passer modellen du har da det er litt forskjell på hvilke deler som er til hvilken modell :)


Tusen takk for tilbakemelding og tips! godt å vite at det faktisk selges, ellers hadde det nok vært et stort minus å skulle beholde den som allerede er på vognen da den har skrapt noe i bakken. Da vil jeg ta å sjekke ut deres nettside :)
 
Har en emmaljunga, usikker på hvilken type :) Vi kjøpte den brukt til kjempepris :) Synes det kan bli dyrt med vogn, hadde ikke likt å betalt 10.000 for ny vogn når det er så mye annet å bruke pengene på :p
 
Har bestilt babyjogger city elite. Kjøpte denne da den var kommet best i test samt at flere jeg kjenner har gode erfaring med vognen. :smile
 
Fått tak i emmajunga city cross.
 
Her ble det Bugaboo Buffalo :)
 
Har en emmajunga mondial duo combi. Vurderer å selge denne slik at vi kan kjøpe en søskenvogn. Da står bogaboo donkey duo øverst på listen, men den er himla dyr...
 
Her beholder vi simoen fra storebror :) har i tillegg fått emmaljunga double viking a foreldrene mine som søskenvogn :)
 
Tror jeg har lyst på babyjogger city elite. Veit det er litt liten hardbag, men brukes jo mest de første 6 mnd og er jo en aprilbaby.. Noen som har erfaring med denne? Var først totalt innstilt på emmaljunga, men vil ha en litt lett vogn som det er lett å slå sammen og som tåler trilletur både i by og på grus/skogsveier.
 
e2ce9d6e6ba3950676951756d93441ce.jpg

Her er endelig vogna vår i hus [emoji4]
 
Hadde lyst på bugaboo donkey, men fant ut at den blei for dyr selvom ein kjøpte brukt+ at eg har fått høre at understelle blir slarkete etterkvart... Så vert innom utallige løsninger og vogner.. Var besatt på å finne ei vogn som var dobbel og enkel i ett, så hadde begynt å saumfare etter hverandre vogner. Men i går så blei det plutselig spontan kjøp av vogn, blei Emmaljunga dobbel viking. Ein vogn eg ikkje hadde vert innom ein gang. Men med god info av vogna og eit veldig godt tilbud så blei det kjøp gitt. Fortsatt usikker, men det er meg i eitt nøtteskall:wacky:hehe! Kan få enkelt vogn "med" denne au, må bare kjøpe eit anna understell. Bag og sportsdel passer over.. :)
 
Hadde lyst på bugaboo donkey, men fant ut at den blei for dyr selvom ein kjøpte brukt+ at eg har fått høre at understelle blir slarkete etterkvart... Så vert innom utallige løsninger og vogner.. Var besatt på å finne ei vogn som var dobbel og enkel i ett, så hadde begynt å saumfare etter hverandre vogner. Men i går så blei det plutselig spontan kjøp av vogn, blei Emmaljunga dobbel viking. Ein vogn eg ikkje hadde vert innom ein gang. Men med god info av vogna og eit veldig godt tilbud så blei det kjøp gitt. Fortsatt usikker, men det er meg i eitt nøtteskall:wacky:hehe! Kan få enkelt vogn "med" denne au, må bare kjøpe eit anna understell. Bag og sportsdel passer over.. :)
Dobbel viking her også :) fikk faktisk plass bagasjerommet i bilen (skoda fabia stasjonsvogn) og var veldig overrasket over det! Lett å slå sammen og motsatt :) kjøpte du ny eller brukt? Kan jeg spørre om hvor mye du måtte gi for den?
 
Dobbel viking her også :) fikk faktisk plass bagasjerommet i bilen (skoda fabia stasjonsvogn) og var veldig overrasket over det! Lett å slå sammen og motsatt :) kjøpte du ny eller brukt? Kan jeg spørre om hvor mye du måtte gi for den?
Se det, det var ikkje dårlig da:happy: (svarer her au eg da ;-) )Blei faktisk ny, det var langt frå planen. Fekk den for 6000, 2016 mod siste i butikk. Men me betalte bare 3000 sjav. Fekk beskjed av svigers at om eg ville ha den skulle dei betale halvparten. Fekk heilt hakeslepp og kunne jo ikkje sei nåke anna enn ja da... :wideyed:
Kjøpte dekkan brukt eller ny?.. :)
 
Back
Topp