Hvilken vogn har du eller ønsker å kjøpe?

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Som overskriften sier og hvorfor?


Selv fant jeg ingen jeg likte da jeg gikk gravid med gutten min sist. Likte ikke at baggene var så små og at de fleste nye vognene ikke kan "vugges" pga stivt understell. e
Endte opp med en brukt Brio Happy 2014mod til under 1000 ink sportsdel. Veldig fornøyd med denne til mitt bruk og kommer til å bruke samme til lillebrøster evt kjøpe en søskenvogn om vi ser behovet for det. :)
 
Jeg er mest usikker på om vi kommer til å trenge søskenvogn. Storesøster blir to år et par uker etter at den nye babyen kommer. Vi bruker ikke mye vogn til henne i dag, men så er det situasjoner som bytur, ferie osv som jeg tenker det vil være nesten umulig å klare seg uten. Vanskelig! I så fall er det bare bugaboo donkey som vil være aktuell. Har Stokke Trailz i dag, og har vært veldig fornøyd med den.
 
Jeg hadde Mountain buggy urban jungle sist og var veldig fornøyd med den. Mye lettere enn TFK bl.a. Hadde Teutonia spirit s3 til førstemann. Helt grei, men mye mer fornøyd med urban jungle.

Den gamle vognen er solgt, men kjøper nok en urban jungle igjen. Vurderte bugaboo, men den blir litt for usporty for turer i marka synes jeg.
 
Jeg har sett litt på Bugaboo Buffalo...
Og Stokke Trailz, men den var litt rar å slå sammen.

Når vi fikk åtteåringen så hadde vi en Brio Happy (lik Britax go next), men der var bagen så innmari liten...
 
Lurer på om vi må ha søskenvogn. Storesøster er nesten 2 år til termin, men hun går ikke selv enda. Og så skal hun vel sove på dagtid en stund også. Vi har 3 vogner nå. :p En simo som står i barnehagen, en stokke scoot som ligger i bilen og hovedvogna som er en bumbleride indie 4. Må nok kvitte med med en av disse hvis vi skal kjøpe enda en. :p
 
Simo kombi og TFK joggster twist. Bruker vognene etter storebror. Begge to ble kjøpt nye til han så de holder nok så lenge vi har behov for vogn ;)
 
Vi har emmaljunga edge duo og babyjogger City mini etter storesøster. Pluss at vi har en eldre brio vogn som står i barnehagen. Blir fort mye vogner! :p Storesøster fyller 2 år like før babyen kommer, men tror ikke vi kommer til å kjøpe søskenvogn. Hun har ikke helt tid til å sitte i vogna..
 
Har emmaljunga citycross med bag fra første mann, 4 faste hjul. Nå ska jeg kjøpe bag til babyjogger vogna vår, eeeelsker de svinghjula :D da har vi noe å bytte mellom :)
 
Her blir det Bugaboo Buffalo:) Vogna er lett, liten sammenlagt, gode hjul, barnet kan sitte begge veier, svær bag, svingbare forhjul og ekstra lang solskjerm :happy:

440111GM01_2.jpg


bugaboo-buffalo-grey-melange-trailored-fabric-set-4_1.jpg
 
Jeg har sett litt på Bugaboo Buffalo...
Og Stokke Trailz, men den var litt rar å slå sammen.

Når vi fikk åtteåringen så hadde vi en Brio Happy (lik Britax go next), men der var bagen så innmari liten...
Ingen problem å legge sammen Trailz, går så fort som bare det :) mulig det er en vanesak da
 
Lurer på om vi må ha søskenvogn. Storesøster er nesten 2 år til termin, men hun går ikke selv enda. Og så skal hun vel sove på dagtid en stund også. Vi har 3 vogner nå. :p En simo som står i barnehagen, en stokke scoot som ligger i bilen og hovedvogna som er en bumbleride indie 4. Må nok kvitte med med en av disse hvis vi skal kjøpe enda en. :p
Vi og lurer litt på behovet. Han er 13 mnd nå og per i dag brukes vogna kun til soving. Ellers skal ha gå selv:p kan hende behovet endrer seg, men vil ikke invistere i en dyr søskenvogn før vi evt kjenner på behovet:)
 
Vi har Emmaljunga Edge Duo til største. Men når baby kommer er det bare ett år mellom de. Da ønsker jeg meg en bugaboo donkey, som kan brukes både som søsken- og som enkeltvogn. Kjekt når største er i barnehagen :)
 
Foreløpig har jeg lyst til å se nærmere på emmaljunga city cross og mountain buggy. Ideelt sett vil jeg ha city cross til bagvogn og sovevogn i bhg, og mountain buggy til sittevogn.
 
Kanskje noen kan hjelpe meg med vogn valg. Vi har to biler hjemme, en stasjonsvogn og en VW Polo.
Ønsker å kjøpe en liten, nett vogn som enkelt kan få plass i poloen med dens lille bagasjerom. Er det noen som har noe forslag?
 
Back
Topp