Hvilken vogn har du eller ønsker å kjøpe?

En tråd i 'April 2017' startet av klatremusa, 26 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Evita Elsker forumet

Vi har kjøpt ny Emmaljunga viking double :) gleder meg til den kommer! :D

• Liker Liker x 1
  2. Hera17 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤ Aprillykke 2017

Har kjøpt emmaljunga nxt90 outdoor. Trenger en vogn med gode hjul til å gå i skogen, men ønsker mer stabilitet enn en trehjuling. Den er veldig god å trille med svingbare hjul foran som kan låses hvis man vil. Synes også den er veldig fin! Har kjøpt marineblå med brune skinndetaljer.

• Liker Liker x 1
  3. CSS Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Denne vurderte vi også, men endte opp med Stokke Trailz og hentet den igår. [emoji4]

• Liker Liker x 1
  4. Aprilgutt Glad i forumet Aprillykke 2017

I dag kom hardbagen til vår baby jogger city elite i posten:):happy::joyful: veldig fornøyd :happy: pakket den opp og monterte den med en gang, så nå er i hvertfall vogna klar til lillegutt kommer :dummy:

5. Mackenzie87 Betatt av forumet

Jeg har lyst på Stokke Trailz! Hvor kjøpte du den?

6. CSS Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Babyshop. Er jo umulig å få på salg, men på "førstegangskjøp" der gir de 10%. Jeg fikk det både på første- og andre kjøp og sparte derfor noen tusenlapper på vogn og seng med diverse utstyr til.

7. Hamasita Gift med forumet Marsboerne2017 Oktoberskattene 2015 Aprillykke 2017

Oh joy! Mannen har brukt hele dagen på å finne og kjøpe vogn og endte opp med en helt ny bugaboo donkey [emoji173][emoji173] helt nyyyydelig! Endelig er vognen i boks [emoji4]

• Liker Liker x 5
  8. Kristin :) Forumet er livet Aprillykke 2017

Den har vi også :) hvilket understell og hvilken farge har dere valgt?

Del denne siden