Hvilken PP er dere kommet til?

Pp16. Hadde vel vært 24 siden jeg har så lange sykluser[emoji17] er ferdig med 2 runde med femar. Så er i dpo land[emoji102]
 
Da entret jeg ny pp, pp15...
 
Ny pp nå.. Da runder vi 2 år :(
 
pp 13 og andre pergokur har startet.
 
Pp12 nå, og henvist ivf. Ikke funnet noe galt hos noen av oss :) så det er jo litt frustrerende :p
 
PP 16 :( Fikk beskjed om at jeg har lite egglager og uregelmessig EL, så blir IVF etterhvert.
 
Vært prøver på pergo/letrozol i et år med to graviditeter som har endt i ma i uke 9. Så pp8.
 
Vet du hvor lenge du må vente på ivf?
Har ikke peiling, men håper det ikke er altfor lenge. Venter på innkalling til mannens prøve (skulle bli etter påske), og så skal jeg mest sannsynlig ta en laparoskopi etter det, men ikke sikkert det var nødvendig.
Blir det IVF på dere også da eller venter dere?
 
Nei. Begynner å bli lei nå.. Har nesten gidd opp håpet om at vi skal klare det selv.. Har du begynt med noen tiltak?
Frustrert og lei her også, og tenker at vi må nok ha hjelp hvis vi skal få oss et lite nurk.
Tiltak....mener du f.eks Femar/Letrozol?
 
Frustrert og lei her også, og tenker at vi må nok ha hjelp hvis vi skal få oss et lite nurk.
Tiltak....mener du f.eks Femar/Letrozol?
Ja, for eksempel. Er dere satt på venteliste til ivf? Vi skal inn til vurdering i august.
 
Back
Topp