Hvilken PP er dere kommet til?

Mellom PP 20 og 30, blitt sløv på tellingen :)
 
Holder ikke styr på pp lenger, men prøvd i 1 år og 10 mnd.
 
Huff... det er så kjedelig å være langtidsprøver :(
Har dere vært til noen slags utredning..?
Ja, nå har vi forsøkt i 2 1/2 år :-( Takk for omtanken :) Har vært til utredning siden i fjor sommer, prøvd 3 pergokurer, sjekket mannen, konstantert el, ikke funnet noe feil! Skal på laparoskopi for å se etter pcos/endometriose/tette eggledere i november, og gruer litt for det, men det skjer hvertfall noe mens vi venter :) Har ingen symptomer på noe av dette. Vi har et barn sammen fra før (6 år) og ble gravid på egenhånd i februar - mistet i april - så vi vet det går an!
 
Ja, nå har vi forsøkt i 2 1/2 år :-( Takk for omtanken :) Har vært til utredning siden i fjor sommer, prøvd 3 pergokurer, sjekket mannen, konstantert el, ikke funnet noe feil! Skal på laparoskopi for å se etter pcos/endometriose/tette eggledere i november, og gruer litt for det, men det skjer hvertfall noe mens vi venter :) Har ingen symptomer på noe av dette. Vi har et barn sammen fra før (6 år) og ble gravid på egenhånd i februar - mistet i april - så vi vet det går an!
Off, kan ikke være noe kjekt å miste :( Kan ikke forestille meg hvor fælt det må være...
Men bra at dere skal på lap da :) For som du sier, da skjer det i alle fall 'noe' :)
 
Off, kan ikke være noe kjekt å miste :( Kan ikke forestille meg hvor fælt det må være...
Men bra at dere skal på lap da :) For som du sier, da skjer det i alle fall 'noe' :)
Det var ikke kjekt, men det gjorde noe med oss og det ga et håp! Så alt i alt en opptur, med tanke på at vi taklet nedturen bra. Satser på at den sitter neste gang og det snart :)
 
Da gikk jeg inn i PP33, men blir heldigvis nytt ivf forsøk i PP34 :)
 
pp1 nå vis mensen kan komme snart :)
 
Husker ikke pp, men er på 4. året nå...
 
Går inn i pp12 nå etter enda en sa!
 
Pp 4 etter ExU. Før det 8 pp før SA.

Totalt vært prøver av og på i 10 år! Så pp 120 ca da..

Ja, litt negativ idag. Kjenner tanta banker på døra her nå!
 
Back
Topp