Hvilken PP er dere kommet til?

Fru.C

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Tenkte vi kunne se hvor mange vi er som (dessverre får man vel si) befinner seg innpå her nå...
Kanskje greit å se at vi ikke er alene i "Fortvilelsens Rom" :p
 
Vi er kommet til slutten av pp14... pp15 blir ikke før i november siden jeg skal på jobbreise under EL i oktober... blæ :S
 
Pp 14, og ikke skjedd noenting...
 
Pp 10, (8. på pergo, 1. på Ovitrelle. Pp 2 etter SA).
Er visst ikke mulig å gi et enkelt svar ;)
 
Pp 9 med laaaange sykluser.. 3pp med letrozol :)
 
De nener jeg er for feit.. så de har ikke prøvd å sette meg på pergo eller hjelpe meg med å korrigere så jeg får eggløsning :/

De bør jo prøve noe da, selv om de kanskje også skal oppfordre til slanking.. Eller gi noe mål.. "kom tilbake om 5 kilo", liksom.. Jeg vet ikke hvordan de gjør det, men.. motivasjonen blir jo neppe på topp om man får smelt døra i trynet... Ikke misforstå meg - jeg har ikke kunnskap nok til å besvare ordentlig.. Men jeg bare tenker at motivasjon av pasienter er viktig uansett..
 
De bør jo prøve noe da, selv om de kanskje også skal oppfordre til slanking.. Eller gi noe mål.. "kom tilbake om 5 kilo", liksom.. Jeg vet ikke hvordan de gjør det, men.. motivasjonen blir jo neppe på topp om man får smelt døra i trynet... Ikke misforstå meg - jeg har ikke kunnskap nok til å besvare ordentlig.. Men jeg bare tenker at motivasjon av pasienter er viktig uansett..
Hmmm, ja.. men jeg har veid det samme i 2år.. og hadde regelmessig mensen fra mars 2015 til november 2015, og etter november har jeg hatt mensen 2 ganger i mnd, jeg er sprek og spiser sunt, men likevel.. de sjekket ikke muskelmasse osv før de kalte meg overvektig... og i morgen skal jeg til ny gynekolog hvilket jeg gruer meg til... redd for å få døra smelt i trynet..
 
De bør jo prøve noe da, selv om de kanskje også skal oppfordre til slanking.. Eller gi noe mål.. "kom tilbake om 5 kilo", liksom.. Jeg vet ikke hvordan de gjør det, men.. motivasjonen blir jo neppe på topp om man får smelt døra i trynet... Ikke misforstå meg - jeg har ikke kunnskap nok til å besvare ordentlig.. Men jeg bare tenker at motivasjon av pasienter er viktig uansett..
Jepp, og jeg er jo ganske sprek og spiser sunt.. og de har ikke målt muskelmasse osv.. så de kan jo ikke sitte å si det uten å ha prøvd.. skal til ny gynekolog i morgen.. og jeg gruer meg.. redd for å bli avvist :/
 
Hmmm, ja.. men jeg har veid det samme i 2år.. og hadde regelmessig mensen fra mars 2015 til november 2015, og etter november har jeg hatt mensen 2 ganger i mnd, jeg er sprek og spiser sunt, men likevel.. de sjekket ikke muskelmasse osv før de kalte meg overvektig... og i morgen skal jeg til ny gynekolog hvilket jeg gruer meg til... redd for å få døra smelt i trynet..

De går vel mest etter bmi og evt det de "ser" (.. med klær på)...
Men ja. De bør jo undersøke ordentlig og motivere.. Jobber i tannhelsetjenesten selv, og vet jo at det ikke nytter å si til pasienten "du har hull." - og forvente det blir bra til neste gang. Man må jo informere og motivere..!
 
De går vel mest etter bmi og evt det de "ser" (.. med klær på)...
Men ja. De bør jo undersøke ordentlig og motivere.. Jobber i tannhelsetjenesten selv, og vet jo at det ikke nytter å si til pasienten "du har hull." - og forvente det blir bra til neste gang. Man må jo informere og motivere..!
Håper hun jeg skal til i morgen kan hjelpe så det blir en spire her <3
 
Pp11 :banghead:
 
Last edited:
Back
Topp