Hvilken barnevogn???

Jeg er så sæær. For jeg syns mange av vognene er så stygge! Som bungaboo buffalo, vogna kan være bra den. Men guri malla så stygg den er... Syns også mange av vognene med små hjul forran. Som Britax vognen.

Haha har absolutt tenkt det samme. Ser helt merkelige ut.. :)
Syntes Stokke sin er minst like stygg jeg da..

Vennina mi jobber i barnehage og har trillet mange vogner. Hu anbefaler emmaljunga egde duo, også sa hu at brio og simo burde jeg holde meg unna. Hu nevte også at bevegelige hjul som snurrer er veldig pratisk☺
Hvorfor holde seg unna Brio og simo? Her anbefales de i barnehagen :o

Det vil alltid være noen for og noen imot☺men kjekt og dele erfaringer med vogner man har hatt selv☺

Har jobbet mange år i bhg selv og elsket emmaljunga. Gode vogner som kan brukes lenge. Likte også godt å trille 3 hjulinger men syntes de er ustødige ifht soving. Tipper også veldig lett bakover om du henger noe på vognen.. Kjøpt nå emmaljunga. Kommer kanskje til å kjøpe en mountain buggy etterhvert til å ha i bilen når baggen ikke lenger trengs :)

Er superfornøyd med bugaboo buffalo , men må nok bytte til Donkey nå som vi får to små :)

Hvordan synes du sitte
Jeg har denne og er kjempefornøyd! Høy og super på vinterføre også:)
delen er på vinteren?har så lyst på den,men er usikker på plassen til en vinterpose når man ikke bruker baggen mer:rolleyes:

Jeg har veldig lyst på en Emmaljunga. Når jeg har sett på bilder ser det ut som hjulunderstellet på Edge Duo er små hjul framme og store bak. Synes ikke det er noe fint. Kan man bruke en annen hjulramme? Ellers synes jeg Emmaljunga Mondial Deluxe med chromeunderstell er veldig fine! :)

Hørt at baggene på Emmaljunga skal være større hvis man kjøper i Sverige eller Danmark. Noen som har erfaring med det? :)

Jeg har veldig lyst på en Emmaljunga. Når jeg har sett på bilder ser det ut som hjulunderstellet på Edge Duo er små hjul framme og store bak. Synes ikke det er noe fint. Kan man bruke en annen hjulramme? Ellers synes jeg Emmaljunga Mondial Deluxe med chromeunderstell er veldig fine! :)

Hørt at baggene på Emmaljunga skal være større hvis man kjøper i Sverige eller Danmark. Noen som har erfaring med det? :)

Edge og mondial beskriver bare baggene :) (der er et par detaljer i forskjell) så du kan ha hvilket som helst understell til disse 2 typene å velge mellom (svingbare, 4 faste, luft/uten luft).
Baggene skal være likt i hele verden, men om du kjøper vognen i Sverige, gjelder ikke reklamasjonen i Norge..

Edge og mondial beskriver bare baggene :) (der er et par detaljer i forskjell) så du kan ha hvilket som helst understell til disse 2 typene å velge mellom (svingbare, 4 faste, luft/uten luft).
Baggene skal være likt i hele verden, men om du kjøper vognen i Sverige, gjelder ikke reklamasjonen i Norge..
Takk for info. Sikkert lurt å kjøpe i Norge. Prisen er ikke så veldig forskjellig, og hvis baggene er de samme i hele verden, så trenger man jo ikke reise til Sverige eller Danmark for å kjøpe. Vi får ta turen innom et sted der de har masse utstilt.

Hvilket sted mellom Kristiansand og Stavanger har de mest av Emmaljunga? :)

Takk for info. Sikkert lurt å kjøpe i Norge. Prisen er ikke så veldig forskjellig, og hvis baggene er de samme i hele verden, så trenger man jo ikke reise til Sverige eller Danmark for å kjøpe. Vi får ta turen innom et sted der de har masse utstilt.

Hvilket sted mellom Kristiansand og Stavanger har de mest av Emmaljunga? :)

Neida, er ikke noe spesielt dyrere i Norge :)
Her har du oversikt: http://www.emmaljunga.no/forhandlere/

Vet faktisk hvor den ene butikken i Krsand er, så da blir det nok å kikke der. Gleder meg til vi kommer så langt! :)

Ja, er spennende :)
Jeg jobber med barnevogner/barneutstyr, så er ikke sååå spennende for meg, da jeg "alltid" har visst hva jeg vil ha :)

Ja, er spennende :)
Jeg jobber med barnevogner/barneutstyr, så er ikke sååå spennende for meg, da jeg "alltid" har visst hva jeg vil ha :)
Hehe, nei det kan jeg forstå, men da vet du i alle fall at du velger rett. Det er jo en jungel å velge i, men man gjør seg opp en mening. Føler ikke det virker som de tingene jeg vil ha kan kjøpes på en plass på Sørlandet.

Jeg kan veldi lite om vogner.. Men kan tenke meg at ikke alle vogner passer til meg, jeg er 186cm høy! :p noen som har tips til vogn som kan passe for meg? ☺️

Back
Topp