Hvilken barnevogn???

Veldig lyst på emmaljunga Edge duo, men er så redd den blir for stor for bilen! Har Ford focus stasjonsvogn med et hundebur baki!

Veldig lyst på emmaljunga Edge duo, men er så redd den blir for stor for bilen! Har Ford focus stasjonsvogn med et hundebur baki!

Bare å ta med bilen til nærmeste forhandler, så får du heller sikkert teste. Babyshop og Barnas Hus gjør iallfall slikt som en selvfølge her vi bor :)

Hadde emmaljunga city cross til første i 2013. Hatet alt med den vogna! Den var altfor lav, klønete kurv, slaskete og altfor åpen kalesje og hjulene var totalt ubrukelige på snø, vått løv osv. Fikk heldigvis solgt den til en god pris. Hadde urban jungle en liten periode men solgte den pga kort kalesje og at den ble så himla lang sammenlagt. Nå har jeg prøvekjørt bugaboo og Stokke trailz uten at de falt i smak dessverre.. Syns sportsdelene var for små uten plass til vognpose. Så da tror jeg jammen jeg bare står igjen med britax go next og babyjogger city elite. Eneste minuset med siste er forovervendt sportsdel.. Kanskje jeg må lage en egen..;)

Tror det blir den her og (hadde den sist og triller mye i skog og snø) men skal sjekke ut teutonia s 3 og. Er mange som sier den er ok på snø slaps osv også.
Vet du om noen forhandlere med godt utvalg på teutoniaene? Hadde vært fint prøve kjørt litt.
vi og haddde den forrige gang, vi kjørte i skog og mark helt super vogn som tåler veldig mye. Den s3 vet jeg ikke så mye om. I Bergen tror jeg det er barnevognservice som selger teutonia. Usikker på hvilke andre forhandlere som har den.

Har Mountain Buggy Urban jungle stående etter sist, så regner med det blir den. Skal bare kjøpe ny vognbag såfall.. Har prøvd simo, tfk, og emmaljunga, men mountain buggyen er definitivt den beste vogna jeg har prøvd! :)

Tfk joggster twist med multi x-bagen. Valget faller på den pga bagens muligheter, tar opp liten plass i bagasjerommet, håndbrems m.m.

Jeg er så sæær. For jeg syns mange av vognene er så stygge! Som bungaboo buffalo, vogna kan være bra den. Men guri malla så stygg den er... Syns også mange av vognene med små hjul forran. Som Britax vognen.

• Liker
Reactions: M&N
Hadde emmaljunga city cross til første i 2013. Hatet alt med den vogna! Den var altfor lav, klønete kurv, slaskete og altfor åpen kalesje og hjulene var totalt ubrukelige på snø, vått løv osv. Fikk heldigvis solgt den til en god pris. Hadde urban jungle en liten periode men solgte den pga kort kalesje og at den ble så himla lang sammenlagt. Nå har jeg prøvekjørt bugaboo og Stokke trailz uten at de falt i smak dessverre.. Syns sportsdelene var for små uten plass til vognpose. Så da tror jeg jammen jeg bare står igjen med britax go next og babyjogger city elite. Eneste minuset med siste er forovervendt sportsdel.. Kanskje jeg må lage en egen..;)
Haha, ja. Vi har også snakket om at vi må nok lage vogna vi vil ha sjøl!
Bortsett fra det er jeg enig i at britax go next virker som en bra vogn. Bare veldig synd at sportsdelen ikke kan legges helt flatt ned!!!!!

Jeg er så sæær. For jeg syns mange av vognene er så stygge! Som bungaboo buffalo, vogna kan være bra den. Men guri malla så stygg den er... Syns også mange av vognene med små hjul forran. Som Britax vognen.

Alle liker forskjellige ting da, måtte sjekke hvilken vogn du hadde skrevet og d er samme som meg;) Men f.eks en venninne av meg synes trailzen er en av de styggeste på markedet:o Tror vi bare skal være glade for mangfoldet av utseende og funksjon på dem;) Vært kjedelig om alle hadde samme...

Vi har hatt litt av hvert. Har en Emmaljunga nitro city som er fin på lange senterturer, og er fin ute også. Men når det er trilleturer bruker jeg crescent classic som er helt rå på ALT. Crescent har en bra sittedel for barna der de sitter perfekt, og man kan dra opp den der greia hvor beina er, mye lenger enn på emmaljunga. Det gjør det mer komfortabelt når man er litt kort og skal sitte.
Vi må over på søskenvogn og skal kjøpe emmaljunga super vikink 753 :)

Vi kjøpte Simo Kombi på tilbud på Barnas Hus i går.
Tok oss en trilletur i butikken med den, og tror nok vi blir fornøyde :)

Jeg liker ikke trehjulinger, og samboeren vil ikke ha noe med små hjul. Og svingbare hjul er vel og bra tenker vi, hvis de har mulighet til å låses.

Vi kjøpte Simo Kombi på tilbud på Barnas Hus i går.
Tok oss en trilletur i butikken med den, og tror nok vi blir fornøyde :)

Jeg liker ikke trehjulinger, og samboeren vil ikke ha noe med små hjul. Og svingbare hjul er vel og bra tenker vi, hvis de har mulighet til å låses.
Hvordan er den med tanke på plass i bil? Jeg kjører en liten yaris

Dette er første svangerskap så har ikke erfaring med vogn fra før, men vi har blitt anbefalt Babyjogger City Elite. Flere av våre venner skryter veldig av den :-)

Jeg har lyst på en vogn som har svinghjul fremme.. og jeg skal ha bilsete koblet på vognen og så da må det ikke være for stort understell. Vi har wolksvagen tiguan ikke den største plassen bak...

Vi har en emmaljunga Edge duo fra 2007. Ble brukt til førstemann da, andremann i 2010 og nå til tredjemann. Vogna kommer frem over alt, alle årstider. Jeg er avhengig av det, vi bor på landet og går mest turer på skogsbilveier, litt tyngre i byen, men kommer fint frem der også. Dessuten er det god plass til vinterpose, og sportsvogndelen er også suveren.
Det beste av alt er kvaliteten og servicen hos Emmaljunga. Kurven under er litt slitt og bremsen litt skjev - modellen min er gått ut av produksjon, men ikke noe problem. Var fullt mulig å få kjøpt ny kurv og del til å få ordnet bremsen da jeg kontaktet butikken der den var kjøpt.
Så her blir vogna så god som ny - bare ved å kjøpe reservedeler. Perfekt:joyful:

Leser litt om denne. Står den skal være fin på snø også. (Ett must her på landet) Noen som vet?
67810e4811e2d9166362138d0daa9b88

Hadde vært kjekt og få se bilder av vognene deres☺ kansje jeg kan bestemme meg for en snart

Back
Topp