Etterlengtetspire
Blir kjent med forumet
Veldig lyst på emmaljunga Edge duo, men er så redd den blir for stor for bilen! Har Ford focus stasjonsvogn med et hundebur baki!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da bør du sjekke barnas hus asap om du vil ha simo. De selger ut alle modeller komplett til 3799,- nå pga oppkjøpet til britax. Hadde jeg villet ha en så stor vogn hadde jeg hevet meg rundt. Simo er kjempefine vogner!Simo eller tfk ♡♡♡ Veldig usikker ♡
Veldig lyst på emmaljunga Edge duo, men er så redd den blir for stor for bilen! Har Ford focus stasjonsvogn med et hundebur baki!
vi og haddde den forrige gang, vi kjørte i skog og mark helt super vogn som tåler veldig mye. Den s3 vet jeg ikke så mye om. I Bergen tror jeg det er barnevognservice som selger teutonia. Usikker på hvilke andre forhandlere som har den.Tror det blir den her og (hadde den sist og triller mye i skog og snø) men skal sjekke ut teutonia s 3 og. Er mange som sier den er ok på snø slaps osv også.
Vet du om noen forhandlere med godt utvalg på teutoniaene? Hadde vært fint prøve kjørt litt.
Haha, ja. Vi har også snakket om at vi må nok lage vogna vi vil ha sjøl!Hadde emmaljunga city cross til første i 2013. Hatet alt med den vogna! Den var altfor lav, klønete kurv, slaskete og altfor åpen kalesje og hjulene var totalt ubrukelige på snø, vått løv osv. Fikk heldigvis solgt den til en god pris. Hadde urban jungle en liten periode men solgte den pga kort kalesje og at den ble så himla lang sammenlagt. Nå har jeg prøvekjørt bugaboo og Stokke trailz uten at de falt i smak dessverre.. Syns sportsdelene var for små uten plass til vognpose. Så da tror jeg jammen jeg bare står igjen med britax go next og babyjogger city elite. Eneste minuset med siste er forovervendt sportsdel.. Kanskje jeg må lage en egen..![]()
Denne hadde vi til forrige mann. Kjempe fornøyd med den!!! Multi xbagen er super!Tfk joggster twist med multi x-bagen. Valget faller på den pga bagens muligheter, tar opp liten plass i bagasjerommet, håndbrems m.m.
Jeg er så sæær. For jeg syns mange av vognene er så stygge! Som bungaboo buffalo, vogna kan være bra den. Men guri malla så stygg den er... Syns også mange av vognene med små hjul forran. Som Britax vognen.
Hvordan er den med tanke på plass i bil? Jeg kjører en liten yarisVi kjøpte Simo Kombi på tilbud på Barnas Hus i går.
Tok oss en trilletur i butikken med den, og tror nok vi blir fornøyde
Jeg liker ikke trehjulinger, og samboeren vil ikke ha noe med små hjul. Og svingbare hjul er vel og bra tenker vi, hvis de har mulighet til å låses.
Hvordan er den med tanke på plass i bil? Jeg kjører en liten yaris