Hvilken barnevogn???

Vennina mi jobber i barnehage og har trillet mange vogner. Hu anbefaler emmaljunga egde duo, også sa hu at brio og simo burde jeg holde meg unna. Hu nevte også at bevegelige hjul som snurrer er veldig pratisk☺

Her blir det emmaljunga city cross etter lillebror. Er super fornøyd med den. Kan ikke huske at jeg har ordnet meg det profilbilde jeg har, men det er nettopp en city cross vognxsmile9 Bare vi har svart da.

Emmaljunga Edge duo ❤️ Har den fra før av

Emmaljunga Edge duo! :-)

Tror jeg har landet på å prøve noe helt nytt denne gangen å gå for stokke trailz :D

Sist hadde jeg Emmaljunga Edge. Var veldig fornøyd med den egentlig. Men har lyst på ny da.. Og da blir det mest sannsynlig Icandy Peach 2..

Har Emmaljunga City Cross Khaki <3 Veldig glad i den vogna, så blir nok å beholde den =)

Vennina mi jobber i barnehage og har trillet mange vogner. Hu anbefaler emmaljunga egde duo, også sa hu at brio og simo burde jeg holde meg unna. Hu nevte også at bevegelige hjul som snurrer er veldig pratisk☺
Jeg jobber også i barnehage, og må si at det er smak og behag! Jeg vil lett velge både simo og Brio!
Og når det gjelder bevegelige hjul, kommer det an på hvor du bor! Her er det vinter halve året, og utrolig upraktisk med slike hjul....
Poenget mitt er at man må finne den vognen som man selv liker best! :)

Teutonia mistral med 4 hjul. Jeg er ikke helt tilhenger av vogner med 3 hjul.
Tror det blir den her og (hadde den sist og triller mye i skog og snø) men skal sjekke ut teutonia s 3 og. Er mange som sier den er ok på snø slaps osv også.
Vet du om noen forhandlere med godt utvalg på teutoniaene? Hadde vært fint prøve kjørt litt.

Jeg jobber også i barnehage, og må si at det er smak og behag! Jeg vil lett velge både simo og Brio!
Og når det gjelder bevegelige hjul, kommer det an på hvor du bor! Her er det vinter halve året, og utrolig upraktisk med slike hjul....
Poenget mitt er at man må finne den vognen som man selv liker best! :)
Samme her! Syns faktisk simo og brio har mange av de beste modellene! Har vært borti trehjulinger i barnehagen som vi må passe på å plassere inntil en vegg, ellers kan de velte mens barna sover.

Vi har emmaljunga super nitro fra lillen, så blir vell den. Men må ha søskenvogn i tilegg etter som det blir 14 mnd mellom dem, ååå det syns jeg er vanskelig å velge....

Til forrige hadde vi simo kombi.. men vurderer nå simo duo, emmaljunga edge eller stokke crusi. Vil ha en god vogn til de kalde vintermånedene her nord :)

Jeg er helt forelsket i SilverCross Elegance vogna! Så kanskje jeg skal spandere en fin vogn på meg/babyen ( endelig, var aldri spesielt glad i vogne med de andere 4 ) ☺️
Forøvrig så har Barnas Hus tilbud på Simo vogn akkurat nå, halv pris!! Hvis noen er interessert☺️

Hadde bugaboo buffalo til forrige, blir også å ha denne til neste. Veldig fornøyd! :)
Vi har forresten også en Edge duo, bruker den som sovevogn i barnehagen til eldstemann (god sovevogn), og så blir det buffaloen til hverdags for nybabyen. Mange som er fornøyd med edge duo'en mens babyene er små og ligger i bag, men har inntrykk av at den blir så tung at de etter et halvt år kjøper ny vogn de kan bruke med sportsdel. Hører om flere som bruker city cross over tid, om man ønsker den type vogn..

Back
Topp