Hadde bugaboo buffalo til forrige, blir også å ha denne til neste. Veldig fornøyd! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare vi har svart da.Jeg jobber også i barnehage, og må si at det er smak og behag! Jeg vil lett velge både simo og Brio!Vennina mi jobber i barnehage og har trillet mange vogner. Hu anbefaler emmaljunga egde duo, også sa hu at brio og simo burde jeg holde meg unna. Hu nevte også at bevegelige hjul som snurrer er veldig pratisk☺
Tror det blir den her og (hadde den sist og triller mye i skog og snø) men skal sjekke ut teutonia s 3 og. Er mange som sier den er ok på snø slaps osv også.Teutonia mistral med 4 hjul. Jeg er ikke helt tilhenger av vogner med 3 hjul.
Samme her! Syns faktisk simo og brio har mange av de beste modellene! Har vært borti trehjulinger i barnehagen som vi må passe på å plassere inntil en vegg, ellers kan de velte mens barna sover.Jeg jobber også i barnehage, og må si at det er smak og behag! Jeg vil lett velge både simo og Brio!
Og når det gjelder bevegelige hjul, kommer det an på hvor du bor! Her er det vinter halve året, og utrolig upraktisk med slike hjul....
Poenget mitt er at man må finne den vognen som man selv liker best!![]()
Vi har forresten også en Edge duo, bruker den som sovevogn i barnehagen til eldstemann (god sovevogn), og så blir det buffaloen til hverdags for nybabyen. Mange som er fornøyd med edge duo'en mens babyene er små og ligger i bag, men har inntrykk av at den blir så tung at de etter et halvt år kjøper ny vogn de kan bruke med sportsdel. Hører om flere som bruker city cross over tid, om man ønsker den type vogn..Hadde bugaboo buffalo til forrige, blir også å ha denne til neste. Veldig fornøyd!![]()