Hvilken barnevogn???

Jeg har også yaris Må kjøpe ny bil etterhvert... Har ikke sjangs til å få plass til noe vogn i yarisen vil jeg tro... Da må jeg hvertfall legge ned setene, og det gidder jeg ikke. Vanskelig hvis jeg skal ha flere passasjerer og.. :p
Noen av vognene blir bare litt over 42 cm ..tenkte la den stå på høykant og evnt bagen i setet. Men ikke målt bredden. Bør være over nitti. Har du målene?

Blir ei emmaljunga vogn, uten tvil. Hadde både det og simo til storebror, simovogna var kjempetung i forhold..

Eg suns svinghjul foran er et must! Det har eg lert av å ha 2 unger:p Åsså ikkje så altfor tung og ikkje for stor.
Eg hadde simo med første, heilt forferdelig. Nå hadde eg brio smile sist gang. En drøm å trille og få med seg rundt. Har noen negative ting med seg, men alt i alt ei billig og lett vogn:)
Jeg ser litt på Brio Smile, hva er din erfaring? Er den liten sammenslått?:)

Jeg har Brio Happy Kombi og er superfornøyd med den :D den er fortsatt like fin etter 2013 da førstemann kom :)

Jeg ser litt på Brio Smile, hva er din erfaring? Er den liten sammenslått?:)
Kjempe lett og god vogn å trille og snu med. Nå har jeg bare hatt simo før så alt er en drøm i forhold. Den er mindre og lettere enn den.
Minuset med vogna er at den tipper lett og at selene i vogna må demonteres hver gang du vil bytte pose/underlag i vogna. Elsker regntrekket som følger med! Syns kanskje overtrekket på babydelen er litt billig løsning med tanke på at det er borrelås som holder det på plass. Jeg er fornøyd med vogna så jeg skal bruke den om igjen:)

Noen som har erfaring med brio smile??☺ er en slik vogn som passet best til vårt bruk. Kom med forslag til lignende vogner. Eller høre fra dere som kjenner til vognen?

Kjempe lett og god vogn å trille og snu med. Nå har jeg bare hatt simo før så alt er en drøm i forhold. Den er mindre og lettere enn den.
Minuset med vogna er at den tipper lett og at selene i vogna må demonteres hver gang du vil bytte pose/underlag i vogna. Elsker regntrekket som følger med! Syns kanskje overtrekket på babydelen er litt billig løsning med tanke på at det er borrelås som holder det på plass. Jeg er fornøyd med vogna så jeg skal bruke den om igjen:)

Takk for svar! Jeg har sett på mange andre med lander liksom på den hver gang. Er viktig for meg at den er praktisk at den ikke tar for mye plass i bilen og er lett å kjøre:)

Vi har emmaljunga edge duo etter minste, vi bruker den enda da da han er 8 mnd gammel. Kjøpt en søskenvogn som jeg skal fikse helt opp, holder på å farge opp tekstilene da de er falmet, blir som ny. :) Er en easy walker sky duo.

Tror det blir Stokke Trailz. Så på den idag og ble positivt overraska. Men syns den del nr 2 når barnet er større var så stygg? :banghead:
noen her med bikkje? Er vel bare å glemme å få både vogn og hund (type stor) i en vanlig stasjonsvogn..

Da har vi bestilt denne vognen. Ser litt gråblå ut på bildet med den er lyse grå

Vedlegg

• 1454166750029.jpg
    1454166750029.jpg
    76,7 KB · Visninger: 34
Kan jeg spørre hvor mye den kom på? Syntes nettsiden til emmaljunga er litt forvirrende. :)

Klart du kan☺ med det understellet kom den på litt over 10 000. Men det var da uten regntrekk og stellebaggen som kostet 995 eller noe☺vi tok det ett dyrere understell da så vanlig mondeal de luxe kostet rett under 10000. Mener jeg☺

Back
Topp