Hvilke tidlige symptomer har dere?

7+4 idag.
Fryser lett, småuggen store deler av dagen, forsterka luktesans, stuptrøtt.
 
Hos meg e vel kvalmen et faktum - for gav seg ikkje itte omgongssjuko va øve..:grumpy: har fortsatt klart å unngå oppkast, så kan øveleva sånn so da e no. Blir kvalm om det går for lang tid mellom måltid, og om eg ete for store måltid, om eg såve for lite/våkne for tidlig osv. Har hatt fri i ei veka no, så spent på koss det blir å gå tilbake i jobb på tidligvakt imorgen + åleine med smågulla på ettermiddagen..

Vet ikke om det hjelper deg, men i de svangeskapene mine der jeg har vært veldig kvalm,
har grønne (de litt syrlige eplene) vært det som har hjulpet meg.. salte kjeks eller salt chips var ikke det verste heller for å si det sånn..
 
jeg fryser hver bidige kveld, det slår ikke feil! Uansett om jeg har mye eller lite klær på meg og selvom vi har fyrt hele dagen:bored: var vell sånn jeg begynte å ane at jeg kanskje var gravid også før jeg testet meg. Alle andre renner vekk mens jeg sitter og fryser ræva av meg:hilarious:

Haha nå måtte jeg nesten le litt for meg selv her! Har frøse og frøse hver eneste dag i over en uke før det plutselig gav seg og jeg nå er mer i normalen.. visste ikke at det kunne være et gravid symptom, men siden jeg er nesten fem uker nå så kan det jo ha vært det siden du har det samme..
 
Er vel ca 4+6 idag..

Mine symptom
*større pupper (sånn jeg fattet mistanke denne gangen)
*utrolig lettrørt (har sippet foran samtlige TV episoder idag)
*stikninger/småvondt i magen
*tisser oftere
*mye mer sulten, føler jeg kunne spist dobbelt så ofte
 
Ekstrem utmattelse/tretthet (type så ille at jeg ikke husker halve vakta mi i dag, husker ikke å h gitt medisiner og sovnet flere ganger)

Bittelitt murring

Litt sure oppstøt
 
Haha nå måtte jeg nesten le litt for meg selv her! Har frøse og frøse hver eneste dag i over en uke før det plutselig gav seg og jeg nå er mer i normalen.. visste ikke at det kunne være et gravid symptom, men siden jeg er nesten fem uker nå så kan det jo ha vært det siden du har det samme..
Hihi:joyful: har sett flere her inne skiver der samme, at de fryser sånn, visste ikke selv at det var et symptom men fryser ikke sånn som dette til vanlig:hilarious: fryser enda jeg, er 7+4 idag :sorry:
 
Jeg ser mange skriver om økt matlyst, mens her er det motsatt. Jeg er nesten aldri sulten, og når jeg først spiser klarer jeg ikke like mye som før. Er det vanlig? :confused:
 
Jeg ser mange skriver om økt matlyst, mens her er det motsatt. Jeg er nesten aldri sulten, og når jeg først spiser klarer jeg ikke like mye som før. Er det vanlig? :confused:

Jeg hadde det veldig slikt sist gang. Hadde egentlig ikke lyst på noen ting og tanken på mat var nesten kvalmende. Men måtte jo spise.. forloveden valgte mye mat de første ukene siden jeg ikke hadde lyst på noe.
 
Er bare 4+2 eller 5+2, foreløpig ingen voldsomme symptomer, annet enn muligens litt mer trøtt. :)
 
7+0
☆ Kvalm stortsett hele døgnet :hungover: (men har følt meg litt bedre idag etter akupunktur igår...så krysser for bedre tider.)
☆ Trøøøøttttt :dead:
☆ ømme og større bryst:woot:
☆ Lett rørt og lett irritert :shifty::hilarious:
 
4+4 nå, og tror kanskje at puppene er i ferd med å endre seg litt. Det føles litt ut som når jeg ammet barn nummer 1 og hun ikke hadde diet på 3-5 timer:p
 
4+2 og ingen symptomer. Sist kom det i uke 6... venter i spenning :p
 
4+0 her
Det jeg merker mest er treg mage og oppblåst. Tror det kan være noe livmorstrekking også inni tarmsmertene, men usikker.
Sover dårlig, våkner mye og sliter med å sove
 
8+0 og kan føle meg veldig symptom løs til tider, litt murring av og til.
 
5+0 I dag , mine symptomer er

*kvalme .. hyperemesis gravidarum fra uke 4 denne gangen *stas* (med de to andre startet det uke 6) spyr jevnt og trutt døgnet igjennom :hungover::puke

*ekstreme humørsvingninger (i går gråt jeg fordi katten virket sur på meg) (mannen ler seg ihjel og jeg skammer meg)

* veldig høy sexlyst (og orgasmer ut av en annen verden (sorry tmi)) passer godt i kombinasjon med ekstrem kvalme , rene risikosporten:hilarious:

*kald kald kald.. Forrige natten sov jeg med tykke ullsokker , og ullpledd under den tykke dobbeltdyna som jeg vanligvis renner bort i.. Har aldri sovet med sokker før.. ever ! Er kun komfortabel i temperatur når jeg står i dusjen:dead:

*puppene er ømme og fyldigere blitt.

*oppblåst, magen står som ei tromme å jeg føler jeg småfiser/raper hele døgnet.. sexy vettu (ref ekstrem sexlyst:hilarious:)

*luktesans som en blodhund . Alt lukte sterkere, og noen vanlige lukter har jeg plutselig helt avsmak på:happy5
 
Jeg har så rare og motsatte symptomer enn sist.

Jeg er aldri sulten som nevnt tidligere, så orker nesten ikke mat..
(Sist var jeg sååå sulten)

Jeg har null sexlyst
(Sist så var jeg helt gal på det området):smug:

Kan ikke huske jeg var så vanvittig trøtt sist, i dag har jeg lagt i sengen hele dagen, vil bare sove!

Sant de sier, at alle graviditeter er annerledes! Blir spennede;)
 
Fremdeles konstant trøtt, føler meg som en levende zombie.
Heldigvis ikke kvalm, men føler meg litt uggen og reagerer på enkelte lukter, feks lukten av fisk takler jeg ikke, og deodoranten og parfymen min har jeg fått helt avsmak på.
Sover veldig urolig, våkner mange ganger ila natta. Ikke minst potte tett i nesa!

7+5
 
  • Mild/lett kvalme som kommer og går. Skjer oftere hvis jeg er sulten eller sliten
  • Sliten og trøtt. Tåler veldig lite før jeg blir sliten.
  • Temperaturfølsom. Er vanligvis veldig varm av meg, men i det siste har jeg vært ganske kald.
  • Våkner om natta. Dels av sterke drømmer, dels fordi jeg må tisse. Noen ganger har jeg våknet uten å vite hvorfor.
  • Litt sterkere luktesans. Men føler at denne "kommer og går" i takt med kvalmen.
  • Ømme pupper som har vokst litt. Har allerede fått antydninger til strekkmerker. Dette blir ikke gøy hvis det fortsetter slik :p
  • Små stikk og murringer i magen.
Er 5+4 i dag. Symptomene varierer litt fra dag til dag, men har merket en slags økning de siste dagene.
 
4+4 i dag (muligens kommet lenger, men tenker worst case inntil tul:p): veldig veldig trøtt, litt stikninger og murring nederst i magen, veldig tørr munn og en del brystspreng. Kjenner at symptomene er gradvis økende nå!
 
Back
Topp